Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:44:43 GMT

سیدحسن خمینی: هر ملتی در تاریخ به افتخار نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۲۶۵

سیدحسن خمینی: هر ملتی در تاریخ به افتخار نیاز دارد

یادگار امام با بیان اینکه تامین رفاه، آسایش و امنیت وظایف امروز ما است، گفت: تاسیس موزه ورزش کار ارزشمندی است و جای دارد که این موزه را به عنوان خانه ای برای ورزش ایران قبول کنید و هر کس هر جایی هست، نشان های خود را اینجا بگذارد تا برای آیندگان باقی بماند.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در نشستی با پیشکسوتان جامعه ورزش ایران در محل کمیته ملی المپیک، با اشاره به تاسیس موزه ورزش، گفت: تاسیس این موزه کار بسیار بزرگی است و احتیاج مبرمی به آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدال ها بعد از اینکه بر گردن ها آویخته می شود و جام ها بعد از اینکه در دست ها قرار می گیرد، باید در یک جای عمومی در معرض دید باشد تا باعث افتخار مجدد و مستمر شود.

یادگار امام تاکید کرد: در طول تاریخ، یک ملت بیش از هر چیزی احتیاج به افتخار دارد. رفاه، آسایش و امنیت وظایف امروز ما است. اما ایجاد یک افتخار فقط برای امروز نیست؛ بلکه نسل های آینده نیز به این افتخار می نازند. افتخار برای یک ملت مانند آبی است که در آن زندگی می کنند؛ هرچه زلال تر و وسیع تر باشد، دامنه نفوذ و تاثیر آن بیشتر است.

وی افزود: اینکه یک ورزشکار در یک روز قهرمانی به دست می آورد، در آن روز باعث نشاط و شادی می شود. اما قهرمانی مانند آبی است که جوهره تاریخ یک ملت را سیراب می کند.

سید حسن خمینی با تاکید بر اینکه امروز به قهرمانان گذشته می بالیم، اظهار داشت: این افتخار باعث می شود که امروز ملت راحت تر حرکت کند. باید این افتخارات را پاس داشت و آنها را تکرار کرد و در مقابله با مشکلات تواناتر پیش رفت.

وی با بیان اینکه موزه بهترین جای نگهداری افتخارات ورزش است، تاکید کرد: تاسیس موزه کار ارزشمندی بوده است. جای دارد که این موزه را به عنوان خانه ای برای ورزش ایران قبول کنید و هر کس هر جایی هست، نشان های خود را اینجا بگذارد تا برای آیندگان باقی بماند. افتخارات خوبی نصیب شده و ان شاء الله این افتخارات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدحسن خميني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب بهترین‌های ورزش ایران

مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده، در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

ادامه دارد . . .

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است