Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@00:02:02 GMT

نشت گاز موجب حادثه در سکوی شماره ۹ فاز ۶ پارس جنوبی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۸۵۰۰

به گزارش فارس، ساعاتی قبل به دلیل نشت گاز در سکوی شماره ۹ متعلق به فاز ۶، ۷ و ۸ پارس جنوبی موجب آتش‌سوزی خفیف این سکو در خلیج فارس شد که در همان دقایق اولیه تولید گاز از این سکو متوقف شد.

یک منبع آگاه در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت: چهارده نفر در این سکو مشغول به کار بودند که پس از وقوع این حادثه فورا با بالگرد به مقصد عسلویه منتقل شدند و هم‌اکنون نیز کشتی‌های آتش‌خوار مشغول خنک کردن سکو برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه آتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش حاکی است، خوشبختانه در این حادثه کسی دچار آسیب‌دیدگی نشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده