Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:23:31 GMT

آتش سوزی سکوی ۹ پارس جنوبی مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۹۲۱۰

آتش سوزی سکوی ۹ پارس جنوبی مهار شد

بهرام دشتی نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با حضور به موقع نیروهای امدادی و کشتی های آتش خوار حادثه حریق در سکوی فاز ٩ پارس جنوبی مقارن با ساعت ۱۷:۰۸ دقیقه عصر به طور کامل مهار شد.

وی یادآورشد: با پایان عملیات اطفا تیم های عملیاتی در حال بازگشت به منطقه هستند.

این مقام مسوول اضافه کرد:: این حادثه تلفات جانی نداشته است و در حین عملیات اطفای حریق روند تولید گاز در جریان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی نژاد ادامه داد: حدود ساعت ۱۵ امروز سکوی گازی شماره ۹ مستقر در پارس جنوبی دچار حریق شد که در نخستین دقایق وقوع حادثه با هماهنگی فرماندهی ارشد ستاد به منظور مهار و اطفای حریق تشکیل جلسه داد و یک تیم عملیاتی واحد با پنج شناور آتش خوار وارد عملیات شدند.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: سکوی ۹ پارس جنوبی واقع در خلیج فارس و در فاصله ۹۰ کیلومتری عسلویه قرار دارد و گاز مورد نیاز برخی از پالایشگاه‌های پارس جنوبی را تامین می‌کند.

دشتی نژاد یادآورشد: اهمه ۱۴ نفر از کارکنان سکو به نقطه ایمن منتقل شده اند.

عسلویه در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

۷۲۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس جنوبی بوشهر ایرنا خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین پرواز بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر با پیگیری‌های استاندار و مساعدت مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر، در مسیر تهران بیرجند و بالعکس انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که انجام شد، پروازهای شرکت پارس ایر به صورت منظم در فهرست پروازی فرودگاه بیرجند قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: پروازهای پارس ایر همه روزه بجز روزهای پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروازها در مسیر تهران_ بیرجند _تهران انجام می‌شود، گفت: پارس ایر دو پرواز بیرجند را با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۵۰ نفر انجام می‌دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه پروازی پارس ایر در مسیر تهران- بیرجند و بالعکس تا هشتم آبان قطعی شده و با آغاز فصل سرما و از هشتم آبان به بعد هم زمان پروازها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 751786

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت