Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مجید میرزا حیدری، روز چهارشنبه در حاشیه سومین کنگره بین المللی و سی امین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران، در مرکز همایش‌های برج میلاد، گفت: مشکل اساسی که در مورد تعرفه وجود دارد اکثریت مراکز فیزیوتراپی شرایطی دارند که مجبور هستند با بیمه‌ها قرارداد ببندند اعم از مراکز خصوصی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز خیریه، بنابراین مشکل اصلی در تعرفه‌ها بر می‌گردد به مقرراتی که بیمه برای تعرفه‌های فیزیوتراپی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک مشکل دیگر پوشش بسیار کم خدمات فیزیوتراپی توسط سازمان‌های بیمه گر است و خدمات اصلی فیزیوتراپی مشمول بیمه نیست.

میرزا حیدری ادامه داد: وقتی بیمه‌ها خدمات اصلی فیزیوتراپی را تحت پوشش قرار ندهند باعث می‌شود مردم نتوانند هزینه‌های آزاد پرداخت کنند و آن درمانی که باید بگیرند، دریافت نکنند و از آنها محروم شوند و این سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، گفت: تعرفه خدمات فیزیوتراپی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایش اندکی داشته و پایین بودن تعرفه باعث می‌شود اداره مراکز درمانی برای فیزیوتراپیست‌ها سخت شود.

وی افزود: مجموع این دو مشکل بیمه و تعرفه منجر به خطر افتادن سلامت جامعه و بیماران و آسیب مراکز فیزیوتراپی و سخت شدن شرایط کار فیزیوتراپیست‌ها می‌شود.

کد خبر 443779

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فیزیوتراپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه

دریافت 232 MB کد خبر 6087068

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه