Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه‌های همشهری جنوا و سامپدوریا مرزهای رقابت در شهرآورد را درنوردیده‌اند و آن را از دنبال توپ دویدند در مستطیل سبز به درگیری لفظی و توهین و تهدید یکدیگر در رسانه‌ها کشانده‌اند.

این درگیری لفظی زشت زمانی آغاز شد که ادواردو گارونه، مدیر سابق باشگاه سامپدوریا اظهارنظری طعنه‌دار و تحقیرآمیز برای توصیف رقیب همشهری انجام داد و در واکنش به این اتفاق جنوایی هم تهدید به شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارونه در گفت‌و‌گو با شبکه پیرموکاناله ایتالیا، زمانی که داشت درباره انتقال مالکیت ناموفق باشگاه سامپدوریا به سرمایه‌گذاران آمریکایی این باشگاه صحبت می‌کرد، طعنه‌ای به باشگاه جنوا زد و گفت: یک باشگاه دیگر در شهر جنوا هست که هیچکسی نمی‌خواهد آن را بخرد چون کلی قرض و بدهی دارد و آن سامپدوریا نیست. ماسیمو فررو (مدیر فعلی سامپدوریا) شاید یک دلقک باشد اما حداقل او اوضاع مالی باشگاه سامپدوریا را متعادل نگه می‌دارد.

انریکه پرتزیوسی، مدیر باشگاه جنوا هم در واکنش به اظهارات گارونه گفت: من از شنیدن اظهارات شرم‌آور گارونه شوکه شده‌ام و از او شکایت می‌کنم. فکر می‌کردم که گارونه آدم حسابی باشد و انتظار شنیدن چنین حرف‌هایی را از او نداشتم. او هیچ چیز از وضعیت باشگاه ما نمی‌داند چون تزار مالی باشگاه جنوا کاملاً در وضعیت خوبی است. او بهتر است قبل از صحبت کردن درباره جنوا دهانش را آب بکشد. امیدوارم که گارونه این شهامت را داشته باشد که رودروی من حرف‌هایش را تکرار کند چون فکر می‌کنم که من و او تعطیلات‌مان را در یک ساحل سپری کنیم و من در آنجا قطعاً به او خواهم گفت که درباره‌اش چه فکری می‌کنم. تا آن زمان اما من از او به خاطر افترا زدن به باشگاه‌مان شکایت می‌کنم. شاید آخرین سقوط آنها که به خاطر باخت به جنوا رخ داد هنوز دارد گارونه را می‌سوازند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: جنوا سامپدوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اختلافات شدیدی میان سران سرویس‌های جاسوسی-امنیتی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: سران نهادهای امنیتی می‌گویند نتانیاهو نمی‌خواهد مسائل مهم را نهایی کند.

روزنامه صهیونیستی مذکور اضافه کرد: این افراد از نتانیاهو می‌خواهند مساله عملیات در رفح، اسرای اسرائیلی و اوضاع بعد از جنگ در نوار غزه را یکسره و نهایی کند.

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از وجود اختلافات میان نتیانیاهو و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا است به طوری رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند جلسه میان نتانیاهو و بلینکن در اراضی اشغالی بیشتر از زمان مشخص شده طول کشیده است.

این رسانه‌ها طولانی شدن نشست میان دو طرف را به دلیل وجود اختلافات گسترده بین نتانیاهو و بلینکن دانستند.

وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به اراضی اشغالی تاکید کرده که واشنگتن نمی‌تواند از حمله رژیم صهیونیستی به رفح حمایت کند. رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که بلینکن سخنان نتانیاهو را در خصوص حمله به رفح کوچک و بی اهمیت شمرده است.

کد خبر 6095315

دیگر خبرها

  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • ماکرون دوباره از احتمال اعزام نیرو به اوکراین خبر داد!
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد