Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:27:35 GMT

۱۳۸۵ یتیم کهگیلویه و بویراحمد صاحب حامی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۹۸۹۵

۱۳۸۵ یتیم کهگیلویه و بویراحمد صاحب حامی شدند

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت ۵۶۷ حامی جدید بومی و غیربومی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: جذب این تعداد حامی جدید با تلاش و همت حامی یابان حوزه اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۱۱ هزار و ۲۲۵ یتیم و فرزندان محسنین این استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

مبشری عنوان کرد: پنج هزار و ۱۲۶ نفر از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد از سوی ۶ هزار و ۸۱۸ حامی بومی و غیربومی حمایت می‌شوند.

وی ابراز داشت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده یا پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری و زمین گیر بودن توانایی تأمین معاش خانواده را ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ پایگاه حامی یابی در این استان مستقر شده که همگی آنها فعال است.

مبشری اظهار داشت: پایگاه‌های جذب حامیان ایتام و فرزندان محسنین نیز در اداره‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد دایر شده است.

وی افزود: حامیان بومی و غیربومی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

۷۵۳۵/۳۲۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد حامی ایتام کهگیلویه و بویر احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند