Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@00:13:34 GMT

افشین قطبی- ملبورن ویکتوری؛ انتقالی که انجام نشد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۰۵۸۷

افشین قطبی- ملبورن ویکتوری؛ انتقالی که انجام نشد

افشین قطبی، سرمربی سابق فولاد یکی از گزینه های هدایت تیم ملبورن ویکتوری استرالیا بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که بعد از پایان همکاری باشگاه ملبورن ویکتوری با کوین موسکات، احتمال در دست گرفتن هدایت این باشگاه از سوی یک سرمربی غیر استرالیایی وجود دارد و در این میان نام افشین قطبی نیز در بین گزینه های مطرح شده برای انتصاب به این سمت مطرح گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نشریات استرالیایی نام افشین قطبی را به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم ملبورن ویکتوری مطرح کرده اند. این باشگاه بعد از قطع همکاری با کوین موسکات، هنوز برای انتخاب سرمربی جدید خود به جمع بندی کامل نرسیده و ممکن است سرمربی سابق تیم ملی ایران فعالیت خود را در استرالیا ادامه دهد.

 

هرالد سان در توصیف قطبی، وی را دستیار سابق سرمربیانی چون تیم وربیک و گاس هیدینگ و البته سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی کرده است.


البته به نظر می رسد در حال حاضر مارکو کورس، سرمربی سابق آدلاید یونایتد بخت بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای تصدی این پست دارد اما ممکن است افشین قطبی هنوز هم شانس برای حضور در این تیم داشته باشد.

 

مارکو کورس آلمانی که در حال حاضر به ملبورن سفر کرده، طی دو سال اخیر و در دوران حضور در آدلاید یونایتد عملکرد خوبی در این تیم داشت اما قرارداد وی با بگاه مذرکور تمدید نشد و حالا او از بالاترین شانی برای هدایت ملبورن ویکتوری برخوردار است.

 

افشین قطبی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها افشین قطبی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

سرمربی سابق بایرن مونیخ، شاید روی نیمکت تیم آبی پوش لندنی بنشیند.

طرفداری | احتمالش زیاد است که پس از پایان فصل جاری، دوران حضور مائوریسیو پوچتینو در چلسی هم به پایان برسد. آبی های لندنی در طول فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشکلات زیادی داشته اند و برای رسیدن به سهمیه اروپا با چالش بزرگی روبرو هستند.

با توجه به این موضوع، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اکنون به عنوان «گزینه جدی» برای جایگزینی سرمربی فعلی چلسی در نظر گرفته می شود. به گزارش کریستین فالک از بیلد، در حال حاضر هانسی فلیک گزینه جدی ای برای سرمربیگری چلسی محسوب می شود. فلیک علاقه مند به هدایت تیمی در لیگ برتر است و می خواهد روی نیمکت یکی از تیم های بزرگ این لیگ بنشیند. او پیش از قبول هدایت تیم ملی آلمان با تاتنهام صحبت کرده بود و چلسی باشگاهی در سطح او است.

چلسی برای فلیک بسیار جذاب است زیرا او پس از اخراج فرانک لمپارد، با این باشگاه صحبت هایی داشته است. در سال 2021، زمانی که او هنوز سرمربی بایرن مونیخ بود، تماس تلفنی بین او و مدیر سابق چلسی، مارینا گرانوفسکایا برقرار شد. او در آن زمان به دلیل شغلش در بایرن این پیشنهاد را رد کرد، اما به چلسی علاقه مند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی