Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صفری فرماندار دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص میزان خسارت سیل در شهرستان دماوند اظهار کرد: طی چند روز گذشته در ۳ روستا مغانک، گرمابسرد و وردانه شاهد وقوع سیل بوده‌ایم.

صفری بیان کرد: در سیل اخیر شاهد ویرانی  ۳ مورد تخریب دیوار باغات و منازل، ۲۰ مورد تخریب در باغات و لوله قطره‌ای، ۵ مورد تخریب تیر مخابرات و ۳ مورد آب گرفتگی منازل مسکونی و جاده بیرون مزارع در روستای وردانه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دماوند ادامه داد: در روستای مغانک شاهد ۲۵ مورد ویرانی بر دیوار باغات و منازل، ۲۵ مورد باغات، ۱ مورد تخریب منزل مسکونی، ۱ تیر مخابرات و جاده بین مزارع شاهد ویرانی در پی وقوع سیل هستیم.

وی گفت: ۲۸ مورد نیز خسارت به دیوار منازل مسکونی، باغات و تاسیسات برق، مخابرات و گاز وارد شده است.

صفری اضافه کرد: طبق برآورد‌های صورت گرفته ۱۰ میلیارد تومان خسارت به باغات و تاسیسات وارد شده که بیشترین خسارت وارده در حوزه کشاورزی است.

فرماندار دماوند با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته توانستیم اوضاع را کنترل کنیم، افزود: جذب اعتبار از منابع استانی به منظور جبران خسارات وارده مدنظر قرار دارد و علاوه بر جذب اعتبارات حمایت‌های لازم از کشاورزانی که تحت پوشش بیمه قرار داشتند نیز صورت می‌گیرد تا بتوانند از این مهم بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: موضوعات مربوط به راه، برق و پاکسازی معابر با همکاری تمام دستگاه‌ها ظرف چند روز آینده انجام میشود تا به حالت اولیه خود بازگردد.

صفری خاطر نشان کرد: با تقویت پوشش گیاهی و ایجاد سیل بند‌های کوچک در مسیر آبی و بهره مندی از این موضوع به عنوان یک فرصت از جمله راهکار‌های مد نظر به منظور جلوگیری از وقوع سیل است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله