Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حمهوری اسلامی، سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه تامین آب شرب اهالی چهار روستای شهرستان مرزی مراوه تپه در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان، داشتن عزت و اقتدار در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی از دیگر ویژگی های بارز نظام دانست و تاکید کرد: صاحب عزت بودن هزینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوای گلستان به توطئه ها و تاکتیک های دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در جهت رسیدن به اهداف خود، درحال حاضر جنگ روانی را به جای جنگ نظامی انتخاب کرده است.

سردارمعروفی در ادامه به محرومیت های مراوه تپه اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی از این منطقه نیازمند کار انقلابی است و بر این اساس دو دهستان این شهرستان تحت پوشش برنامه های قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: در راستای این برنامه، پروژه تامین آب شرب چهار روستای مراوه تپه، اجرا و امروز به بهره برداری رسید.

در ادامه این مراسم امانگلدی ضمیر فرماندار مراوه تپه نیزبه محرومیت های این شهرستان اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم موجب افتخار مسئولان نظام است و این خدمت باید با بهره گیری از تجارب، تعامل و روابط بهینه همراه باشد.

در این آیین پروژه تامین آب شرب و نصب منبع آب ۲۰۰ هزار لیتری چهار روستای چناران، دیکلی داش، قره قل تپه و باباشملک از توابع بخش مرکزی مراوه تپه با ۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه مورد بهره برداری ۵۵۷ خانوار از اهالی روستاهای یادشده قرارگرفت.

شهرستان مرزی مراوه تپه با بیش از ۶۲ هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.

/ ۱۸۶۰/ ۷۴۷۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصادی آبرسانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان با بیان اینکه این روزها فقط ساکنین ایران اسلامی نیستند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و در تمام دنیا به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه در اقصی نقاط جهان حمایت علنی خودشان را بیان می‌کنند، اظهار کرد: ملت‌های جهان بیدار شده و با فلسطین هستند ولی برخی سران آمریکا و اروپا که منافعشان در دست صهیونیست‌ها مخالفت می‌کنند.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه برای قضاوت درست و دیدن پیشرفت‌های ایران‌اسلامی تاریخ مطالعه کنید، اضافه کرد: قبل از انقلاب وضعیت کشور از سه حال بیشتر خارج نبود. یا در حال کشورگشایی یا کشور فروشی بودند و یا مرعوب استعمارگرانی مانند آمریکا و انگلیس شده بودند.

وی با اشاره به وجود دو نوع تفکر در دوران پهلوی افزود: برخی معتقدند بودند باید سهم کشورهای استعمارگر را با تقسیم عادلانه غنایم ایران عادلانه داد و برخی مانند مصدق معتقد بودند می‌گفتند نباید باج به کشورهای زورگو بدهیم ولی چون مصدق از درون کشور قدرتی نداشتند موفق نشدند.

تیجانی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی قدرتش را از درون افزایش با بیرون تعامل سازنده بدون سلطه پذیری داشت.

امام جمعه خوشاب با گلایه از عملکرد برخی مسؤولان استانی گفت: حواستان به شهرها و شهرستان‌های کوچک باشد. به دیدار رهبری اگر می روید مردم شهرهای کوچک هم آرزوی دیدار دارند.

کد خبر 6089124

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان