Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: یک ماه از زمان تعیین شده از سوی ایران برای آنها فرصت باقی مانده و ما منتظر اثبات حسن نیت در این مدت هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای سازکار مالی اینستکس به منظور انجام تعهدات اروپایی نیاز به خرید نفت دارد که تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه خراسان شمالی استان مهم است گفت: در این سفر و بازدید از شهرستان‌های استان مرزی وضعیت توسعه اقتصادی این منطقه مورد بررسی قرار می گیرد.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه وارد بجنورد مرکز خراسان شمالی شد.

رئیس قوه مقننه که محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی وی را همراهی می کند قرار است در نخستین روز از این سفر با نخبگان و مدیران استان خراسان شمالی نشست برگزار کند.

حضور در جشنواره ملی عشایر، بازدید از ۲ واحد بزرگ صنعتی، دیدار از مجموعه تاریخی بلقیس اسفراین، به عنوان دومین بنای بزرگ خشتی و گلی کشور، از برنامه‌های دومین روز سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خراسان شمالی است.

لاریجانی همچنین فردا با سفر به شهرستان شیروان، در نشستی پیرامون پروژه ریلی شیروان- بجنورد- اسفراین حضور خواهد یافت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با حکم مقام قضلیی، علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی شهر به مدت شش ماه از حضور در جلسات تعلیق شد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری حکم تعلیق علیرضا تاج شهرستانی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از سوی یکی از شعب دادسرای رشت به ما ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه اتهام این عضو شورای اسلامی شهر به ما اعلام نشده است، افزود: با توجه به اینکه بر اساس حکم مقام قضائی علیرضا تاج شهرستانی به مدت شش ماه حق حضور در جلسات شورای اسلامی شهر و کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت را ندارد، بنابراین روز گذشته طی نامه‌ای به فرمانداری رشت اعلام کردیم تا نسبت معرفی عضو علی‌البدل جایگزین در شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه غیبت یک عضو در برگزاری جلسات شورای شهر خللی ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: جلسات شورای اسلامی شهر رشت با دو سوم اعضا (هشت نفر) به صورت رسمی برگزار می‌شود.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: امیدواریم فرمانداری رشت بر اساس ضوابطی که قانون تعیین کرده است در اسرع وقت نسبت به معرفی عضو علی‌البدل جایگزین در شورای اسلامی رشت اقدام کند.

به گزارش ایمنا، شورای اسلامی شهر رشت، مرکز استان گیلان، دارای ۱۱ اصلی و هفت عضو علی‌البدل است.

کد خبر 747985

دیگر خبرها

  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی