Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، روزنامه‌ای نزدیک به عربستان سعودی برای اولین بار تصاویری از فرودگاه أبها این کشور منتشر کرد هدف حمله موشکی ارتش یمن قرار گرفته است.

روزنامه الشرق الاوسط چهارشنبه (۲۲ خرداد) با انتشار این تصاویر نوشت: «تصاویر اولیه از فرودگاه بین‌المللی ابها بعد از حمله [موشکی] حوثی‌ها بامداد امروز».

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد چهارشنبه یک موشک کروز (هدایت شونده) را به سمت فرودگاه منطقه أبها شلیک کرد و به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، موشک شلیک شده با دقت به هدف خود اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی با اذعان به این حمله، اقدام ارتش یمن را «اقدام تروریستی» توصیف کرد و مدعی شد که حادثه ساعت دو بامداد اتفاق افتاده و ۲۶ غیرنظامی به سبب اصابت موشک زخمی شده‌اند.

ائتلاف مذکور و وزیر امور خارجه بحرین با طرح ادعاهای قبلی خود علیه ایران مدعی شدند که «هدف گرفتن فرودگاه أبها ثابت می‌کند که حوثی‌ها از ایران سلاح‌های منحصربه‌فرد دریافت کرده‌اند». 

این ادعای ائتلاف سعودی و مقام بحرینی در حالی است که یمن از زمان اعلان جنگ علیه خود شدیدا از دریا، خشکی و آسمان در محاصره است و همه راه‌های ورودی به یمن تحت کنترل ائتلاف مذکور است.

موشک کروزی که امروز شلیک شده، ۲۵۰۰ کیلومتر بـُرد دارد و خطای آن کمتر از یک متر و نصف است و می‌تواند سرجنگی‌ای به وزن ۴۵۰ کیلوگرم حمل کند.


فرودگاه ابها

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی