Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نابلدی کارشناسان‌ و تنبلی برخی مدیران و بروکراسی اداری در استان مانع تولید هستند‌. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی در همایش روابط عمومی‌ها با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در ادارات‌ باید ثابت بمانند، اظهارداشت: هر مدیر با هر دیدگاه و تفکر و سلیقه‌ و نگاه سیاسی که می‌خواهد در یک تشکیلات قرار‌ گیرد روابط عمومی پیوند بین مدیر و سایرین‌ است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روابط عمومی پیوستگی‌ها را‌ بین مردم و دولت‌ و یا مردم و آن دستگاه را ایجاد و خدمات سازمان را به مردم می‌رساند و مشاوران امین و نزدیک‌ترین‌ فرد در سازمان به مدیر باشند‌.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بهترین جایگاه اداری در ساختار و ساختمان‌ و شیک‌ترین‌ محل و مدرن‌ترین‌ ابزار و بیشترین‌ اختیار باید در حوزه روابط‌عمومی‌ها باشد تا این مدیر روابط عمومی بتواند‌ در این عصر‌ و با این گرفتاری‌ها ارتباط با مدیر و عوامل دورنی و بیرونی سازمان و با جامعه‌ محلی و ملی و جهانی ارتباط دهد‌.

عباسی ادامه داد: اگر قرار است هر روز مدیری دست‌ خوش‌ یک‌ سیاست و انتخابات‌ و تصمیم مافوق‌ شود و روابط عمومی هم بهم بریزد‌ مدت‌ها طول‌ خواهد کشید تا آن سازمان سامان‌ ارتباط عمومی پیدا کند‌.

وی گفت: باید روابط‌ عمومی‌ها بهترین جایگاه و امین‌ترین‌ و نزدیک‌ترین‌ افراد به مدیر باشند تا بتوانند شالوده و بنای سایر امور در جامعه باشند‌.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سال رونق تولید تصریح‌ کرد: روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند منویات‌ مقام معظم رهبری و دولت را به مردم و منویات مردم را به دولتمردان‌ انتقال می‌دهد و برای رفع موانع تولید و مهم‌تر از آن برای درک موانع تولید تلاش می‌کنند‌.

عباسی با بیان اینکه بسیاری از موانع تولید بروکراسی اداری است، اضافه‌ کرد: بروکراسی اداری در تسهیلات بانکی، نابلدی‌ کارشناسان، تنبلی‌ مدیران و کم کاری دستگاه‌های اجرایی، کمبود بودجه و امکانات، تعدد قوانین و مقررات از جمله موانع تولید است اما این روزها‌ موانع تولید ما چیست‌.

وعده رئیس کارگروه رفع موانع تولید برای حل مشکلات تولیدکنندگانوعده رئیس کارگروه رفع موانع تولید برای حل مشکلات تولیدکنندگانبانک‌های خصوصی در رفع موانع تولید گیلان نقشی ندارند

وی گفت: وقتی کارخانه‌داری مواد اولیه تولید پیدا نمی‌کند و تکنولوژی روز را نمی‌تواند وارد و پول انتقال دهد‌ و نمی‌تواند به راحتی تجارت  کند و صادرات و واردات‌ انجام دهد اینجا است که بخشی از موانع به بیرون کشور و به دشمنان و مخالفان‌ نظام باز می‌گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همه به دنبال ارتقا‌ هستیم  و کسی از پست گرفتن ناراضی نیست و علاقمند هستیم که مورد تعریف قرار بگیریم‌ اما موقعی تعریف‌ می‌شویم که روابط عمومی منویات مدیر را به مردم و بلعکس انجام شود بنابراین مدیر روابط عمومی را غریبه‌ فرض نکند و صادق‌ترین فرد به مدیر باید روابط عمومی باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی پوشش‌ و چشم و زبان مدیر است، اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اداری که در تشکلات اداری روابط عمومی پیش‌بینی شده به همراه مسئول روابط عمومی دعوت شوند تا ببینیم چند مدیر تنها به جلسه می‌آیند‌.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چندین کار برای تنظیم بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام گرفت که بسیار در کاهش تورم قیمت اقلام مورد نیاز مردم مؤثر واقع شد، برپایی بازارچه‌ها، نظارت بر تولید و توزیع کالا و تأمین بیش از نیاز کالا ازجمله این اقدامات بود.

وی افزود: موفقیتی که در تأمین بازار سال گذشته در چهارمحال و بختیاری به دست آمد منجر شد نرخ تورم در استان کاهشی شود، باید مراقبت کنیم که تورم در استان افزایش پیدا نکند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه‌اندازی بازارچه‌ها در ۴۳ شهر استان و تبدیل آن به بازارچه‌های دائمی باید در دستورکار باشد.

حیدری عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا نمایشگاه‌های بهاره در سراسر چهارمحال و بختیاری برپا شود تا محیطی برای حمایت تولیدکننده و مصرف کننده فراهم شود.

وی با تاکید بر تأمین کافی کالا در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: این مهم باید به صورت ویژه رصد تا ثبات در بازار در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم ایجاد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به اینکه ۲۵ اردیبهشت روز ورود عشایر به استان است لذا نیازهای آنان ازجمله آرد روستایی و عشایری در دستور کار باشد که با مشکلی مواجه نشویم.

حیدری با بیان اینکه کمبود دارو به هیچ وجه در استان مشاهده نشود و مسئولان ذی‌ربط در خصوص این مهم تلاش کنند، بیان کرد: قیمت لاستیک و قطعات خودرو باید ثابت باشد، اینگونه نباشد که هر صنفی قیمت دلخواهی برای این کالاها مشخص کند.

وی تاکید کرد: بر کار بنگاه‌های املاک نظارت شود به‌ویژه اینکه مراقبت لازم صورت گیرد تا واحدهای نهضت ملی مسکن به فروش نرسد، این کار غیرقانونی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ایام عید امسال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی در استان بودیم، این به دلیل همکاری کلیه دستگاه‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان بود، این تجربه موفق باید در بحث نظارت بر بازار هم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086416

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان