Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر ظرفیت شهرک صنعتی شماره یک شهرستان خلخال تکمیل شده و با سرمایه گذاری بنیاد مستعضفان و شرکت شهرک‌های صنعتی کشور، عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره۲ به زودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از ۲۳ طرح مصوب جلسات گذشته ۱۶ مورد محقق شده و ۷ مورد نیز رفع موانع شد.

استاندار اردبیل رفع معضل اشتغال در استان را اولویت اول دولت دانست و گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی و طرح‌های اشتغال زا، برای توسعه همه جانبه استان، حمایت جدی می‌شود.

بهنام جو گفت: توسط سازمان صمت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی واحد‌های تولیدی راکد احصا شده که از تعداد مجموع۳۸ واحد دارای پروانه بهره برداری ۲۸ مورد فعال است و بقیه واحد‌ها در آینده نزدیک تعیین تکلیف می‌شوند.

وی اجرای راه اصلی کلور_درام و شال _ماسوله را جز پروژه‌های مهم برای خلخال بر شمرد و گفت: این پروژه‌ها طبق جدول زمان بندی شده اجرا می‌شود در آینده، خلخال به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه عمده مشکلات طرح‌های تولیدی سرمایه در گردش است افزود:به جهت تحریم‌های ظالمانه، سرمایه گذاران دارایی خود را برای راه اندازی هزینه کرده اند و برای تامین و تهیه مواد اولیه نیاز به سرمایه دارند که با حمایت دولت قطعا این مشکل مرتفع خواهد شد.

بهنام جو افزود: با تامین ۳ میلیارد تومان تسهیلات حدود ۸۰درصد از واحد‌های راکد شهرستان خلخال راه اندازی می‌شوند.

وی اظهار داشت: برنامه‌های توسعه‌ای مناطق مختلف استان اردبیل باید با پیش بینی افق ۱۴۰۰و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دست اجرا تا سه سال آینده بصورت شفاف ارائه شود البته این اقدام با برش سالانه باید مشخص شود.

انتهای پیام/ح

۸۰درصد از واحد‌های راکد شهرستان خلخال راه اندازی می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است