Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید پاهنگ» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در شرح وظایف انجمن صنفی کارگری مربیان و مدرسین مراکز آموزشی و صنعتی شهر تهران گفت: انجمن صنفی کارگری مربیان و مدرسین مراکز آموزشی و صنعتی شهر تهران در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از ایجاد این انجمن حمایت از خواسته‌های صنفی مدرسان و مربیان است. تاحدی هم توانسته‌ایم حقوق آنها را استیفا کنیم اما راه زیادی باقی مانده و انجمن هم نوپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به طبقه‌بندی مدرسان و مربیان ذیل یک بانک اطلاعاتی، گفت: در اولین گام مدرسان و مربیان را شناسنامه‌دار کردیم. همین حالا مشخص است که هرکدام از اعضای انجمن صنفی چند سال سابقه کار دارند، مدرک تحصیلی آنها چیست و موارد دیگر.

پاهنگ در تشریح پاسخ این پرسش که شناسنامه‌دار کردن مربیان و مدرسان چه فایده‌ای دارد، گفت: فایده‌ این کار زمانی مشخص می‌شود که بدانیم انجمن صنفی کارگری مربیان و مدرسین مراکز آموزشی و صنعتی شهر تهران با دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها، موسسات، سازمان‌ها، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اصناف و... قرارداد دارد و می‌تواند اعضای خود را با توجه به ویژگی‌ها و امتیازهای علمی برای تدریس معرفی می‌کند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگری مربیان و مدرسین مراکز آموزشی و صنعتی شهر تهران با بیان اینکه مراکز نام برده به دنبال استخدام مدرس هستند تا از آنها برای آموزش کادر اداری و سازمانی خود بهره ببرند، گفت: اینگونه راحت‌تر کار پیدا می‌کنند.  

وی با بیان اینکه این انجمن صنفی همچنین می‌کوشد که مهارت‌های تدریس را از طریق برگزاری کلاس‌های روش تدریس به متقاضیان بیاموزد، گفت: بسیاری برای ورود به این حوزه شغلی (تدریس) نیاز به آموزش دارند. انجمن صنفی زمینه آموزش آنها را فراهم می‌کند.   

پاهنگ افزود: در ضمن مدرسان هم آموزش‌های مکمل را از سر می‌گذارنند. با قراردادی که با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد کرده‌ایم آنها را به کلاس‌ها می‌فرستیم تا دوره ببینند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگری مربیان و مدرسین مراکز آموزشی و صنعتی شهر تهران، افزود: به تمام کسانی که دوره می‌بینند، مدرک می‌دهیم تا بتوانند از این مدارک برای تکمیل پرونده‌های خود بهره ببرند.

وی با اشاره به اقدامات این انجمن صنفی برای بیمه نمودن اعضا، گفت: بسیاری از اعضای ما حتی بیمه شده تامین اجتماعی هم نیستند. با همکاری سازمان تامین اجتماعی و مراکز آموزشی آنها را بیمه می‌کنیم و در مرحله بعد با توجه به قراردادی که با یک شرکت بیمه تکمیلی داریم، آنها را تحت پوشش بیمه تکمیلی می‌بریم. 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند