Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستانی کل کشور به موضوع حاشیه‌های جنجالی فینال جام حذفی ورود رسمی کرده است.

به گزارش ایسنا، پس از حاشیه‌های تلخ دیدار فینال جام حذفی در اهواز بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان و ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این ماجرا، اکنون دادستانی کل کشور نیز به این موضوع ورود کرده است و در اولین گام با حضور مهدی تاج در دادستانی کل تحقیقات اولیه از ماجراهای تلخ این دیدار آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستانی کل برای آغاز تحقیقات خود در این پرونده مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را به عنوان نماینده ویژه دادستانی معرفی و او نیز در این پرونده ورود کرده است.

قرار است علاوه بر ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دادستانی کل نیز به جهت جنبه عمومی جرم به ماجراهای فینال جام حذفی ورود کند.

بر اساس اطلاع خبرنگار ایسنا، پس از تحقیق از مهدی تاج در محل دادستانی کل کشور قرار است که از سایر مسؤولان دست اندرکار برگزاری فینال نیز تحقیق لازم به عمل آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان