Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:48:56 GMT

پیش‌بینی آخرین وضعیت جوی کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۴۱۲۹

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در ارتفاعات برخی مناطق کشور طی روزهای آتی از خیزش گرد و خاک در خوزستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اعلام کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز پنجشنبه (۲۳ خرداد) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، غرب گیلان و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی عمدتاً در ارتفاعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان هواشناسی تأکید کرد: از روز جمعه تا یکشنبه (۲۴ تا ۲۶ خرداد) در برخی ارتفاعات شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در ساعت بعدازظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز پنجشنبه (۲۳ خرداد) در جنوب غرب کشور به ویژه در استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه از امروز تا پس فردا (پنجشنبه تا شنبه) ۲۳ تا ۲۵ خرداد، خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: امشب، فردا و پس‌فردا هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران فردا (جمعه ۲۴ خرداد)، در گرمترین نقطه به ۳۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین حالت به ۲۴ درجه سانتیگراد برسد. همچنین پس‌فردا (شنبه ۲۵ خرداد)، دمای تهران در بالاترین نقطه به ۳۶ درجه سانتیگراد و در پایین‌ترین نقطه ۲۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت جوی شینزو آبه حیات شبانه ژاپن نزار زاکا آیت الله محقق کابلی جولیان آسانژ هادی حق شناس تروریسم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق

سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور شده، فعالیت خود را در نواحی مرکزی کشور در بیشترین مقدار خواهد داشت. برای امروز و فردا تمرکز بارش‌ها در نواحی مرکزی، جنوبی و جنوب شرقی کشور است. برای استان‌های مرکزی کشور مثل استان اصفهان هشدار سطح زرد بارندگی صادر شده است.

کد خبر 747525

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟