Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: به دشمن هشدار می‌دهیم هیچ منطقه امنی برای هواپیماهای نظامی فرامنطقه ای در آسمان و زمین ایران وجود ندارد؛ حتی نزدیک شدن به مرزهای ایران به شدت پاسخ داده می‌شود؛ پس توصیه می‌کنم هرچه می‌توانید دور شوید.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در یادواره ۱۲۸ شهید محله دروازه ری قم عنوان کرد: این محله، دروازه وصال شهر قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه‌ای که پذیرای ۱۲۸ شهید گلگون کفن دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم است. به راستی شهدا همانند مشعلی هستند که راه نهضت الهی را پیش روی امت اسلامی روشن کردند و همانا شهدا، بانیان و صاحبان اصلی انقلاب هستند. شهدا رفتند تا کشور در اوج قله‌های رفیع اقتدار باشد و سایه دلنشین انقلاب مأمن آیندگان شود. شهیدان با ایمان به وعده خدا می‌دانستند که راه شهادت نه بیم دارد و نه اندوه، و هرچه هست نشاط و ابتهاج است.

وی گفت: مدتی است که دشمن با تهدید و فشار حداکثری و حضور نظامی در منطقه غرب آسیا و خلیج فارس رجزخوانی می‌کند تا به خیال خود ملت ایران را مغلوب قدرت پوشالی خود کند. از طرفی بر طبل جنگ می‌کوبد و از طرف دیگر پیشنهاد مذاکره می‌دهد و از سوی دیگر بر وسعت تحریمش می‌افزاید؛ همه اینها غیرقابل اعتماد بودن دشمن را ثابت می‌کند.

وی اظهار کرد: اگر امروز دشمن ما در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده، به دلیل مؤلفه‌های قدرت بازدارندگی ایران است. اگر دشمن احساس می‌کرد ایران اسلامی در حوزه دفاعی ضعفی دارد، بلاشک حمله می‌کرد؛ لیکن خوب می‌داند توان دفاعی ایران قهرمان قابل آزمودن نبوده و نیست و اولین اشتباه، آخرین اشتباه خواهد بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که هزینه تسلیم بسیار سنگین‌تر از مقاومت است، گفت: کشور در تأمین نیازمندی‌های خود به خودکفایی رسیده و به هیچ کشوری وابسته نیست؛ امروز پدافند هوایی مجهز به انواع سامانه‌های راداری بومی و در بحث شناسایی، درگیری، انهدام، جنگ الکترونیک و سایبر و انواع پهبادها است و آماده پاسخگویی به هرگونه تهاجم هوایی دشمن را دارد. امروز می‌توانیم در قلب دشمن هواپیماهای متخاصم را مورد اصابت قرار دهیم.

وی با بیان این‌که «نیروهای مسلح برای توسعه توان دفاعی مشروع خود از کسی اجازه نگرفته و نخواهد گرفت»، عنوان کرد: دشمن بداند نتیجه عملکرد نیروهای مسلح در برابر هر تجاوز، غیرقابل تصور و پشیمان کننده خواهد بود. امروز کلیه فعالیت‌های دشمن تا شعاع هزاران کیلومتر رصد دقیق اطلاعاتی می‌شود.  به دشمن هشدار می‌دهیم هیچ منطقه امنی برای هواپیماهای نظامی فرامنطقه ای در آسمان و زمین ایران وجود ندارد؛ حتی نزدیک شدن به مرزهای ایران به شدت پاسخ داده می‌شود؛ پس توصیه می‌کنم هرچه می‌توانید، دور شوید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارتش جمهوری اسلامی ایران علیرضا صباحی فرد پدافند هوایی ارتش سرتیپ صباحی فرد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق