Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:27:15 GMT

گرانی‌ها برگزاری جشن عروسی را قسطی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۴۴۷۲

گرانی‌ها برگزاری جشن عروسی را قسطی کرد

به گزارش گروه خبر برنا،روزنامه همشهری در شماره امروز خود از فعالیت دفاتر خدمات برگزاری عروسی به صورت اقساط خبر داده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: وضعیت نابسامان اقتصادی در سال‌های اخیر تاثیر مستقیمی بر روی وضعیت زندگی مشترک زوج‌های جوان گذاشته است.

جوانانی که در ابتدای تشکیل خانواده هستند و با گرانی بی حد و حصر اسباب و لوازم زندگی، گران شدن اجاره مسکن و در نهایت با گرانی موارد مربوط به برگزاری عروسی از تهیه تالار تا میوه و شیرینی و آرایشگاه عروس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مواجه شده اند.

همین مساله باعث شده تا دفاتری برای انجام عروسی قسطی از صفر تا صد ماجرا راه‌اندازی شود، دفاتری که سعی می‌کنند بسته به بودجه زوج‌های جوان مراسمی آبرومند را در اقساط بلند مدت برای آنان برگزار کنند.

این موسسات با مراکزی که از سال‌ها قبل با عنوان ازدواج آسان فعالیت می‌کردند تفاوت دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج بودجه زندگی مشترک گرانی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!