Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:29:15 GMT

افتتاح سالن ورزشی خاتون‌آباد پاکدشت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۴۵۵۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عملیات احداث سالن ورزشی خاتون آباد پاکدشت از سال 1390 آغاز شده و با متراژ 1010 مترمربع و هزینه 12307 میلیون ریال و با استعداد پرداختن به رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و ... توسط وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران و مسئولان محلی به بهره برداری  رسید.

در سفر یک روزه به پاکدشت، برانوش نیک بین و ایرج رحمانی مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل امور استأن های وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر را همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در این رابطه گفت: این تفاهم نامه با هدف تخصیص زمین مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن بین ۲ دستگاه در سطح استان منعقد شده است.   رسول عطائی ادامه داد: هدف این تفاهم نامه بهره گیری از توان سیاست گذاری، اجرا، مدیریت و حمایت متقابل ۲ دستگاه برای ارائه خدمات می‌باشد.   وی بیان کرد: تامین اراضی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد و هدف ما توسعه مسکن و تامین نیاز اولیه مردم و افزایش رفاه اجتماعی است.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و جوانان فعال سازمان‌های مردم نهاد در اولویت مجموعه راه وشهرسازی است.   عطائی با اشاره به اینکه تامین زمین برای ورزشکاران و فعالان سازمان‌های مردم نهاد در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است، ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه‌های همکاری اقدامات گسترده‌ای همراه با افزایش دسترسی مردم به فضا‌های ورزشی جهت برطرف کردن دغدغه مسکن قهرمانان ورزشی و جوانان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • بازدید مدیرکل ورزش و جوانان تهران از تمرین تیم ملی ژیمناستیک
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟