Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی رخشانی مهر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حذف قبض‌های کاغذی اظهار داشت: افق برنامه حذف قبض‌های کاغذی این است که از نخستین روز از مهرماه سال جاری توزیع هیچ قبض کاغذی صورت نگیرد و ارسال قبض‌های الکترونیکی در مردادماه و شهریورماه سال جاری نیز به صورت آزمایشی انجام خواهد شد.

وی درباره ارسال آزمایشی قبض‌های الکترونیکی ادامه داد: در این زمان آموزشی اگر مشکلاتی درباره اطلاعات ما پیرامون تلفن همراه مشترکین و همچنین توزیع قبض‌های الکترونیکی باشد شناسایی و در جهت رفع آن اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بیان کرد: در تمامی استان‌ها سرشماره‌ای پیرامون انتقال اطلاعات مشترکین برای قبوض الکترونیکی اعلام شده است تا پس از ثبت اطلاعات قبض الکترونیکی را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، شهروندان می‌توانند جهت اعلام اطلاعات خود پیرامون دریافت قبض الکترونیکی با سرشماره 35150 تماس حاصل کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی روز پنجشنبه گفت: به طور حتم فضای کسب و کار کشور از حذف مقررات زائد تاثیرات مثبتی به خود خواهد دید.   امیررضا رجبی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار تا ۲۵ اردیبهشت امسال فرصت دارند تا مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیکی تبدیل کنند، آن دسته از فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار که تا تاریخ مذکور نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام نکرده باشند از دریافت خدمات دولتی محروم می شوند.   مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: الزام قانونی برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در راستای تسهیل فضای کسب و کار با هدف ایجاد فرصت های سرمایه گذاری بیشتر و امکان فرصت های جدید است.   طبق بررسی های انجام شده از مجموع ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان خراسان رضوی تاکنون تعداد ۲۸ هزار پروانه معادل ۱۲ درصد شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود