Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: امروز قرار بود جلسه‌ای برگزار شود تا تکلیف مشخص شود.

وی ادامه داد: همه جا اعلام شده بود که من لیست بازیکنان مورد نیازم را داده‌ام در حالی که اصلا اینگونه نبود فقط برنامه داده بودم و آنها قبول کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص نبود مسئولین تیم می‌خواهند تیمداری کنند یا خیر! من به بوشهر آمدم تا ببینم آخرین وضعیت به چه گونه‌ای است. به دنبال پیدا کردن چند اسپانسر هستیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: همه چیز دیر شده است و بعید می‌دانم بتوانیم یک کار خوب انجام بدهیم. من فقط امروز و فردا منتظر این تیم می‌مانم. از چند تیم پیشنهاد داشتم اما به خاطر شاهین قبول نکردم. همین الان هم خیلی زمان از دست دادیم. همه تیم‌ها در حال یارگیری هستند اما ما چند یار خوبمان را هم از دست دادیم و این جای نگرانی دارد.

ویسی افزود: تیم بالا آمد و مردم خوشحالی کردند. آن موقع همه گفتند کمک می‌کنیم اما الان می‌بینم که هیچ خبری نیست.

وی در خصوص این سوال که چرا شرایط لیگ اینگونه است، بیان داشت: برای خود من هم جای تعجب دارد! نمی‌دانم چرا اینگونه شده است! هیچ‌وقت اینگونه نبود؛ هشت تیم ما سرمربی ندارند و معلوم نیست کی به کیست! نرمالش این بود که تیم‌ها باید الان تمریناتشان را شروع می‌کردند.

ویسی در پایان در خصوص عملکرد ویلموتس در تیم ملی گفت: من تیم ملی را خوب دیدم. انگار بچه‌ها از یک چیزی رهایی پیدا کرده بودند. یک تیم کاملا هجومی شده بودند. کار ترکیبی بسیار عالی بود. شوت به دروازه بسیار داشتیم. با اینکه او 10 روز است که مربی تیم ملی شده است اما توانسته تفکراتش را به بازیکنان القا کند. مردم از عملکرد تیم ملی رضایت کامل دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عبدالله ویسی شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳