Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریجانی با اشاره به ایجاد نسخه های الکترونیکی در استان یزد گفت: اول تیرماه در شهرستان تفت به صورت پایلوت تمامی نسخه ها به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد دریجانی» در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: یکی از اقدامات ما در زمینه نسخه الکترونیک بوده است که از اول تیرماه به عنوان پایلوت در شهرستان تفت مطب های پزشکان جایی برای نوشتن نسخه در دفترچه بیمه ندارند و به صورت الکترونیکی نسخه ها نوشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار ان نیز مقدمات شهرستان های میبد و اردکان در زمینه نسخه الکترونیکی در نظر گرفته می شود و امیدواریم در فصل بعد این برنامه را نیز داشته باشیم و تا پایان سال نیز امیدواریم بتوانیم در شهر یزد نیز اجرایی کنیم.

مدیر کل بیمه سلامت استان یزد خاطرنشان کرد: فعلا نسخه الکترونیک در بخش خصوصی، مطب ها، مراکز بهداشتی و داروخانه ها  این امر صورت می گیرد و هنوز در زمینه دولتی این امر صورت نگرفته است.

دریجانی تصریح کرد: ما در بیمه سلامت در تمامی بیمارستان ها دولتی دانشگاهی، پرونده کاغذی پذیرا نیستیم و تمامی آن به صورت الکترونیکی است که حدود 5 میلیون برگ آچار صرفه جویی می شود و این طرح گامی مثبت در جهت شهر سبز است.

وی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد و حوزه درمان آنها از دیگر اقدامات بود که به سازمان بیمه سلامت ارجاع داده شد و الان 10 هزار نفر در استان در این زمینه دعوت شده و دفترچه به آنها ارائه می شود که الان 3 هزار دفترچه نیز ایجاد شده است و مابقی نیز بر اساس مراجعه آنها ارائه می شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان یزد گفت: خوشبختانه سازمان بیمه سلامت علی رغم همه مشکلات نسبت به سازمان های بیمه گر دیگر بهترین پرداختی را داشته است و سعی کرده ایم الان پرداختی های سال 98 را داشته باشیم و 9 تا 11 سال 97 نیز پرداخت شده است.

دریجانی بیان کرد: بر اساس تلاش های انجام شده در فروردین 98 میزان 150 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: ما گزارشی در زمینه کمبودهای دارویی نداریم اما همه ما باید بپذیریم که داروی ساخت کشورمان دیگر وارد نشود و اگر کیفت داخلی آن کم است بایستی روی آن کار شود و کیفیت داروها بالا رود.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اردبیل خبرگزاری شبستان مسجد وهابیت مریم داوری محمد جواد ظریف دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی شیراز شبستان یزد نسخه الکترونیکی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود