Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ نماینده مردم تهران در مجلس به ارایه توضیحاتی درباره قتل یک زندانی سیاسی به نام علیرضا شیرمحمدعلی در زندان فشافویه و شکایت مجمع تشخیص از وی پرداخت.
علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه رادیویی پارک شهر شبکه تهران، در پاسخ به سوالی مبنی بر شکایت مجمع تشخیص از وی، گفت: ابتدا در این زمینه موضوعی مطرح شد، اما بعد آقای مجید انصاری تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای مجمع باید انتقاد پذیر باشندوی درباره علت و محور شکایت با بیان اینکه هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است، گفت: احتمال می‌دهم مساله مرتبط به جمله‌ای باشد که گفته بودم اعضای مجمع استقلال فکری ندارند. من گفته بودم با توجه به اینکه مجمع در قانون اساسی ما بازوی مشورتی رهبری است و باید اعضای مجمع مشاور خوب و کمکی برای رهبر باشند، اما اغلب اوقات و در مسائل مهم اعضای مجمع به جای اینکه خودشان فکر کرده و نظر و مشورت به رهبری بدهند، منتظرند ببیند رهبری چه می‌گویند بعد همان را تکرار کنند که ظاهرا همین موضوع به عنوان توهین برای اعضای مجمع تلقی شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ادامه داد: در حالیکه این اظهارات بنده نوعی انتقاد است و شما نمی‌توانید انتقاد را به نام توهین تلقی کنید، ما می‌گوییم شما باید استقلال فکری داشته باشید و نظر خودتان را به رهبری ارائه کنید تا در نهایت ایشان تصمیم بگیرند، یا قبول می‌کنند یا نمی‌کنند. نباید اینگونه باشد که اعضای مجمع بنشینند و ببینند رهبری نکته‌ای را مطرح کنند و شما هم همان را تکرار کنید، خب اگر قرار است اینگونه باشد ما نیازی به مجمع نداریم.
مطهری با تاکید بر اینکه اعضای مجمع باید انتقاد پذیر باشند، گفت: معنی ندارد که اگر کسی انتقاد کرد از او شکایت کنند.
گاهی برای تنبیه، متهمان سیاسی را به بند لات‌ها و قاچاقچیان می‌برندوی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر کشته شدن زندانی سیاسی در فشافویه و امکان ورود مجلس به این موضوع، گفت: مجلس وظیفه ورود به این موضوع را دارد، کمیسیون امنیت ملی حتما باید هیاتی را برای تحقیق و ارایه گزارش تعیین کند.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سازمان زندان‌ها در این قضیه کوتاهی کرده و وزیر دادگستری هم باید پاسخگو باشد، تاکید کرد: زندان سیاسی را نباید در بند تبهکاران، دزدان و قاتلان و قاچاقچیان قرار دهند تا چنین اتفاقی بیفتد. گاهی برای تنبیه متهمان سیاسی این کار را می‌کنند که کار بسیار بدی است و در واقع شبیه اقدامی است که در کهریزک انجام شده و بچه‌های جوان را در سال ۸۸ به زندان کهریزک که جای لات‌ها و قاچاقچیان بود منتقل کردند که آسیب‌های جدی دیدند.
مطهری ادامه داد: به دلیل قتل فعال سیاسی رئیس سازمان زندان‌ها و وزیر دادگستری هر دو باید جوابگو باشند.منبع: خبرآنلاین
برچسب ها: علی مطهری

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی بعد از معارفه حمید مطهری به عنوان مربی تیم تراکتور و دستیار یحیی گل‌محمدی، خبرنگار ما در گفتگویی با سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم سرخپوشان، جزئیات بیشتری را از این انتخاب و آینده تیم بیان کرده است.

* عصر امروز حمید مطهری به عنوان مربی جدید تیم تراکتور منصوب شد، لطفا در این مورد صحبت کنید.
همانطور که در اطلاعیه باشگاه آمده، ایشان امروز قراردادشان را پس از مذاکره با مدیرعامل محترم باشگاه امضا کردند و قرار است در تمرینات شرکت کنند. امروز هم یک جلسه تمرینی بسیار خوب داشتیم و بازیکنان زیر نور دستورات کادرفنی را اجرا کردند و همه چیز روند عادی خود را طی می‌کند.

* برای بسیاری از هواداران تراکتور این سوال پیش آمده که حمید مطهری چه سمتی در تیم دارد و آینده سرمربی تیم خواهد شد؟
آقای مطهری یکی از مربیان بادانش، باتجربه و باشخصیت فوتبال ایران هستند که رزومه ایشان برای معرفی‌شان کافی است و هیچ نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. اما ایشان به عنوان دستیار سرمربی به تیم آمدند و روی تمرینات نظارت دارند.

* بنابراین نقش ایشان دستیار سرمربی است و سرمربی به زودی معرفی خواهد شد؟
بله، کاملا درست است.

* گزینه نهایی چه کسی است؟
یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همانطور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.

* فکر می‌کنید این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد؟
این اتفاق به زودی رخ می‌دهد و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.

* در مجموع وضعیت تیم را چطور می‌بینید؟
بازیکنان با انگیزه و شادابی بسیار زیادی تمرین را انجام دادند و همچون گذشته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند. ما دو دوره افت داشتیم که یکی در ابتدای فصل به دلیل تغییرات زیاد و قرعه سخت بود و یکی هم اخیرا بعد از تعطیلات نوروزی، فکر می‌کنم این برای هر تیمی رخ می‌دهد و من مطمئنم که بازیکنان با حمایت هواداران این دوره را پشت سر خواهند گذاشت.

* در مورد آقای نصرتی هم سوالاتی وجود دارد که آیا ایشان به کارشان ادامه می‌دهند؟
بله ایشان مربی متعهد ما هستند و به قراردادشان تعهد دارند. ایشان یک استعفا دادند و هیئت مدیره و باشگاه با آن مخالفت کردند و امروز هم در تمرین حضور داشتند و به کارشان ادامه می‌دهند.

* صحبت پایانی؟
دوست دارم به هواداران اطمینان بدهم که مسئولان باشگاه شبانه روز در تلاش هستند تا بهترین اتفاق ممکن رخ بدهد و این چند بازی که نتایج آن خوب نبود، جبران شود. مطمئنم هواداران تراکتور هم مثل همیشه از ما حمایت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی