Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@22:06:03 GMT

سه معدنچی طزره کشته و مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۶۳۵۳

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (پنجشنبه ۲۳ خرداد ماه) حوالی ساعت یازده، سه کارگر واحد زغال سنگ البرز شرقی حین کار در تونل اکلون نوار برناکی معدن طزره بر اثر ریزش تونل دچار حادثه شدند.

برپایه این اطلاعات هویت کارگران کشته شده «محمود مومن » و«علی عجم» حدودا ۴۰ ساله اعلام شده است.

از قرار معلوم تنها کارگر جان بدر برده این حادثه که هویت او مشخص نیست از سوی عوامل امداد و نجات سریع به بیمارستان ولایت دامغان اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در خصوص این حادثه یکی از کارگران شاغل در معدن زغال سنگ طزره به ایلنا گفت: کارگران حادثه دیده با سوابق دو تا سه ساله تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری مشغول کار بودند که صبح امروز حین کار در واحد تعمیرات پیشروی تونل برناکی در اثر سقوط سنگ از سقف تونل دچار حادثه شده که دو نفرشان تا این لحظه جان باخته‌اند و نفر سوم نیز وضیت وخیم دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان

   

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،مرتضی اکبری مسؤل شورای کارگری معدن هشونی از فوت یکی از کارگران این معدن خبر داد.
اکبری افزود:روز گذشته در پی حادثه‌ای در معدن هشونی شرکت زغال سنگ بر اثر حادثه‌ای، دست یکی از کارگران در نوار نقاله گیر می‌کند و کارگر رو درگیر میکند ومتاسفانه دست این کارگر جدا میشه و به علت خون ریزی شدید این کارگر قبل از انتقال به مراکز درمانی جان خود رو از دست می‌دهد.

وی افزود:این کارگر معدن به نام عبدالله اسماعیلی ۴۱ ساله با سابقه کاری ۱۸ ساله، متاهل ودارای ۲ فرزند وساکن روستای جور کوهبنان بود که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.

گفته می‌شود علت این حادثه از سوی کارشناسان و مراجع مربوطه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم