Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به جمع‌آوری ۵۷ میلیارد تومان زکات در استان گفت: گلستان رتبه نخست جمع‌آوری زکات را در کشور دارد و پیش‌بینی می‌کنیم امسال مبلغ زکات جمع‌آوری شده نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش پیدا کند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، اسکندر اسکندری ظهر امروز در گردهمایی مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 4 کشور شامل استان‌های گلستان، سمنان، خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی اظهارداشت: گلستان همواره در پرداخت و جمع‌آوری زکات از استان‌های برتر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: سال گذشته 57 میلیارد تومان زکات در استان جمع‌آوری شد و گلستان رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیان داشت: با توجه به آمار جهادکشاورزی استان 355 هزار هکتار گندم و 75 هزار هکتار جو در استان کشت شده که این محصولات در حال برداشت است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که امسال مبلغ زکات جمع‌آوری شده در استان نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته باشد.

161 میلیارد ریال زکات فطره و کفارات در فارس جمع‌آوری شدبیش از 7 میلیارد ریال زکات فطره در استان سمنان جمع آوری شد11 میلیارد ریال زکات فطره توسط خیران اردبیلی پرداخت شد

اسکندری گفت: بیش از پنج هزار نفر در استان جزو عاملان و مبلغان زکات هستند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زکات جمع‌آوری شده در همان استان هزینه خواهد شد، افزود: بخشی از زکاتی که در استان جمع‌آوری می‌شود صرف کارهای عمرانی و بخش زیادی از آن صرف اقدامات محرومیت‌زدایی از جمله تعمیر و تهیه مسکن، کمک معیشتی، تأمین جهیزیه و غیره خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: سال گذشته از مجموع زکات جمع‌آوری شده در استان 85  درصد آن معادل 45 میلیارد تومان برای رفع نیازهای محرومان و 15 درصد دیگر آن براساس نیت زکات‌دهنده صرف اقدامات عمرانی شد.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل گمرک شهید شوشتری سرخس گفت: در فروردین ماه، ۳۰ هزار تن کالا به ارزش هفت میلیون و ۷۷۳ هزار دلار از طریق گمرک مرزی سرخس به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ۴۷ درصد و از نظر ارزش ۳۷ درصد افزایش یافته است.   علی‌اکبر کیانی علی آباد افزود: عمده کالا‌های صادراتی مصالح ساختمانی، موادغذایی و محصولات پتروشیمی بوده است.   وی ادامه داد: همچنین ترانزیت ورودی از کشور‌های روسیه و آسیای میانه (ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان) به مقاصد هند، چین، پاکستان، امارات با وزن ۸۴ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶۰ درصد افزایش یافته است.   به گفته او، عمده کالا‌های ترانزیتی حبوبات، گوگرد، مشتقات سوختی بوده که از طریق حمل ریلی و جاده‌ای مبادله شده است.   کیانی اعلام کرد: درمجموع ۱۸۰ هزار تن انواع کالا‌های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی در فروردین امسال ازگمرک سرخس مبادله شده است.   بزرگترین گمرک و مرز ریلی خاورمیانه با حجم ۸۰ درصد از کل مبادلات و تبادلات کشور، در سرخس واقع شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور