Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اراک با حضور مرتضی ممویی، مشاور وزیر علوم و نمایندگان مردم اراک در مجلس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اراک با حضور مرتضی ممویی، مشاور وزیر علوم و نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ممویی در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌های فراوان دانشگاه صنعتی اراک در بخش‌های مختلف گفت: این دانشگاه در طول ۳۰ سال قدمت خود خدمات علمی ویژه‌ای به استان و کشور ارائه کرده و نیاز است مسئولان عالی رتبه استان توجه ویژه‌ای به این دانشگاه داشته باشند و از ظرفیت‌های بالای این فضای علمی برای توسعه بخش صنعت به خوبی بهره‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور وزیر علوم تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه باید با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت علمی در راستای پیشرفت بیش‌از‌پیش علمی دانشگاه قدم بردارند تا جامعه بخصوص بخش صنعت از یافته‌های علمی دانشگاه بهره‌مند شوند.

در ادامه این مراسم، مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی گفت: از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقاضا داریم به هیئت امنا‌های دانشگاه‌های استان اختیارات بیشتری دهند تا بتوانند در تصمیم‌سازی‌های خود در محیط دانشگاهی به صورت مطلوب‌تر عمل کنند.

مقدسی به سال رونق تولید نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز رونق تولید در کشور و وجود تحریم‌ها دانشگاه‌ها باید بالنده‌تر عمل کنند و با شکوفایی در بخش‌های مختلف به توسعه همه جانبه کشور کمک کنند.

در پایان این مراسم از خدمات نجفی رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر شد و دکتر حمید رضا رضایی آشتیانی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اراک معرفی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد