Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای تکمیل پرونده و مطالعات تکمیلی ثبت جهانی اورامانات حداکثر تا شهریور ماه فرصت داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امید قادری ظهر امروز پنج شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای تکمیل پرونده و مطالعات تکمیلی ثبت جهانی اورامانات حداکثر تا شهریور ماه فرصت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا لازم است طی این مدت پرونده را در استان تکمیل و آن را به سازمان میراث فرهنگی کشور ارسال کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اگر این پرونده تا زمان مقرر تکمیل نکنیم ثبت جهانی اورامانات از لیست کاندیداهای ارسالی به یونسکو خارج می‌شود.

قادری گفت: با توجه به فوریت و اهمیت موضوع لازم است هر چه سریع‌تر ابلاغ اعتبار شود تا زودتر مطالعات تکمیلی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229426 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری