Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@16:30:52 GMT

کارت ملی برای ورود به سالن غدیر ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۸۰۶۲

 یاسر اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه با اشاره به برخی شایعات و همچنین کلاهبرداری های احتمالی به خاطر جعل بلیط‌های مسابقات لیگ ملت های والیبال طی روزهای (۲۴ لغایت۲۶ خرداد)، اظهار کرد: به اطلاع تمامی هموطنانی که نسبت به تهیه بلیت از طریق خرید اینترنتی اقدام کرده اند، می رساند که ورود به سالن تنها با در دست داشتن بلیت و کارت ملی میسر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسول ادامه داد: در گیت ورودی شناسایی بارکد کارت ملی از سوی دستگاه ها و تجهیزات نصب شده برای اجازه تماشای بازی ها الزامی و اجباری است.

اسدپور افزود: بدون ارائه اصل کارت ملی و متعاقب آن شناسایی فرد از طریق بارکد کارت ملی ارائه شده و همچنین ارائه بلیت مسابقات به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به سالن شش هزارنفری غدیر داده نخواهد شد.

وی تأکید کرد: هواداران و طرفداران والیبال که قصد حضور در سالن برای تماشای مسابقات را دارند ضروری است، تنها از طریق سایت ارائه شده و به صورت اینترنتی بلیت خود را تهیه کنند و از هرگونه خرید بلیت به غیر از این طریق خودداری کنند.

پایان پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پیکر مطهر شهید سید علاءالدین اسدپور از شهدای ۸ سال دفاع مقدس ساعت ۱۵ فردا با حضور مردم قدرشناس شهرستان زرقان تشییع و در زادگاهش روستای آق جَلو به خاک سپرده می‌شود.
شهید سید علاءالدین اسدپور ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید که پس از ۳۷ سال هویت این شهید گرانقدر با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی شد.

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات