Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت «گل» دنیل ارزانی بازیکن ایرانی الاصل تیم فوتبال سلتیک که به صورت قرضی از تیم منچسترسیتی راهی این تیم شده بود در جدیدترین صحبت های فوتبال خود گفت:فصل آینده فوتبال را به عنوان یک هدف بزرگ برای خود در نظر گرفته ام و هدفی بزرگ دارم.

ارزانی ادامه داد: در حال حاضر تمرکز ام برای موفقیت در لیگ اسکاتلند است و حس خوبی نسبت به فکرم دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل پیش همراه با تیم سلتیک در دیدار های فراوانی حضور نداشتم اما به آن هدفی که از ابتدا داشتم دست یافته ام.

بازیکن تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند افزود: شاید نتوانستم تمام فصل برای تیم سلتیک بازیکن خوبی باشم اما با عملکرد خوب در این فصل از مسابقات موقعیت خوبی برای آینده فوتبالی خود خواهم ساخت.

ارزانی در پایان کفت: بسیاری از افراد از روز های اولیه دوران فوتبالی ام به من گفتند که به لیگ برتر جزیره  راه نخواهم یافت اما شاهد آن هستید که من بازیکن منچسترسیتی هستم و به صورت قرضی در سلتیک بازی می کنم و به سطح اول فوتبال اروپا دست یافته ام.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!