Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:54:26 GMT

اهداء مدال بانو ملی‌پوش تکواندو به آستان قدس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۸۲۷۴

اهداء مدال بانو ملی‌پوش تکواندو به آستان قدس

مشهد- مهلا مؤمن زاده، اولین مدال جهانی خود و دومین مدال نقره جهانی تاریخ تکواندو بانوان ایران را به آستان قدس رضوی اهداء کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، مراسم اهدا اولین مدال جهانی و دومین مدال نقره جهانی تاریخ تکواندو بانوان ایران توسط مهلا مؤمن زاده ملی پوش کشور ظهر پنجشنبه در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قهرمان تکواندو کشور که خواهر زاده شهید جنگ تحمیلی «حسین غیاثوند» نیز هست در این مراسم گفت: قبل مسابقات کنار مزار شهدا میثاق بستیم تا مثل شهدا که در میدان جنگ افتخارآفرین بودند، در میادین ورزشی برای کشورمان افتخار کسب کنیم.

 

مهلا مؤمن زاده تصریح کرد: نذر کردم که در صورت کسب مدال، آن را به شهید غیاثوند تقدیم کنم. امروز مدالم را با پلاک دایی شهیدم عوض می‌کنم.

 

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان نیز در این مراسم گفت: اولین مدال نقره بانوان را کیمیا علیزاده دریافت کرد و دومین مدال تاریخ‌ساز ورزش تکواندو بانوان را مهلا مؤمن زاده کسب کرده است که فاصله چندانی تا دریافت مدال طلا نداشت.

 

سیدمحمدرضا پولادگر افزود: چنین حرکت‌های فرهنگی با نگاه شهدا صورت می‌گیرد و ما به این اقدام باور قلبی داریم و در این راستا تاکنون چهار یادواره شهید در فدراسیون تکواندو برگزار کرده‌ایم.


وی اضافه کرد: اقدام مؤمن زاده در اهدای مدال برای نخستین بار نیست که اتفاق می‌افتد، در مسابقات جاکارتا هم چهار قهرمان ما مدال‌های خود را به شهدا تقدیم کردند که باید از این ورزشکاران نیز تجلیل شود تا الگویی برای دیگر ورزشکاران باشد.

 

در این مراسم خانواده‌‎ شهید حسین غیاثوندی، حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و جمعی از خادمیاران رضوی حضور داشتند.

    تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد