Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید انصاری روز پنجشنبه در شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سازمان امور استخدامی و اداری کشور با وزارت علوم برای در نظر گرفتن مجوز استخدامی بیشتر به دانشگاههای علوم پزشکی سیستان و بلوچستان مذاکراتی را انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: امسال ۲ آزمون استخدامی در کشور برگزار می شود که بیشترین سهمیه جذب به وزارتخانه بهداشت و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهوری بیان کرد: دانشگاههای علوم پزشکی و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای جذب سهمیه بیشتر در آزمون استخدامی امسال با وزاتخانه های مربوطه رایزنی کنند.

وی اظهار داشت: هر مجوز استخدامی که وزیر علوم برای دانشگاههای سیستان و بلوچستان درخواست کند سازمان امور اداری و استخدامی کشور بدون بررسی با آن موافقت می کند.

انصاری ادامه داد: مجوز استخدامی در ۲ وزارتخانه علوم و آموزش و پرورش بر عهده وزیر است.

وی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش در 2 سال اخیر ۲ هزار و ۴۰۰ نفر مجوز استخدامی داشته که همگی آنان جذب شده اند.

رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور  تصریح کرد: ۲۵ هزار مجوز جذب برای دانشگاه فرهنگیان صادر شدهکه جا دارد وزارت آموزش و پرورش هزار و ۵۰۰ سهمیه را به سیستان و بلوچستان اختصاص دهد.

وی اظهار داشت: امسال هزار و 200 فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان داریم که این بهترین روش تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش این استان است.

انصاری بیان کرد: مجوز استخدامی به وزارت اموزش و پرورش داده شده که  نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی پیگیرهای لازم را برای جذب سهمیه بیشتر به این استان با وزارتخانه مربوطه انجام دهند.

وی افزود: همچنین مجوز استخدامی 2 هزار نفر به طور ویژه در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به وزارتخانه مربوطه داده شده است.

معاون رئیس جمهوری گفت: ۱۵ هزار مجوز استخدامی پارسال به وزارت آموزش و پرورش تعلق گرفت که از این تعداد تنها چهار هزار مجوز استخدام نشده داریم.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت برای حل مسائل نظام اداری سیستان و بلوچستان گفت: سازمان امور استخدامی و اداری کشور با تمام امکاناتی که در اختیار دارد برای حل مشکلات نظام اداری این استان تلاش می کند.

 امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این نشست اظهار داشت: سیستان و بلوچستان دارای تنوع قومی و مذهبی است و انتظار می رود سازمان امور استخدامی و اداری کشور نگاه ویژه و عدالت محور در بحث استخدامی های این استان داشته باشد.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وجود قومیت ها و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر با وحدت و برادری زندگی می کنند.

وی ادامه داد: چنانچه استخدامی ها در سیستان و بلوچستان عادلانه باشد برادری و وحدت در میان مردم این استان محکم تر می شود.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بیشماری از جمله مرز است که بهره گیری از این ظرفیت ها میزان بیکاری را در این استان به شدت کاهش می دهد.

وی ادامه داد: مسئولان توجه ویژه ای به بحث اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: بیش از ۱۴ هزار پست مصوب در این استان داریم که ۴۸ درصد این پست ها در مرکز استان است.

غلامرضا مالکی اظهار داشت: ۸۴۸ هزار نفر در سیستان و بلوچستان آماده رفتن به مدرسه هستند اما تنها بیش از ۶ هزار نفر در مدارس این استان مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: نیروی انسانی کافی برای آموزش بازماندگان از تحصیل را در سیستان و بلوچستان نداریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آموزش و پرورش این استان با کمبود ۴۰ هزار نیروی انسانی مواجه است.

وی ادامه داد: برای آموزش بازماندگان از تحصیل در سیستان و بلوچستان به  جذب 19 هزار نیروی آموزشی نیازمند هستیم.

مالکی اظهار داشت: پنج دانشگاه سیستان و بلوچستان ۷۴ هیات علمی و ۱۳۲ نفر غیر هیات علمی کمبود دارد.

وی تصریح کرد: ۱۰ درصد از ۱۰ هزار نفر از کارکنان دولت در سیستان و بلوچستان را بانوان تشکیل می دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: برای ماندگاری نیروی انسانی در این استان باید طرح های تشویقی مدنظر سازمان امور استخدامی و اداری کشور باشد.

۳۲۱۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی معاون رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند