Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دراگا اشتانبوک سفیر کرواسی در دیدار با استاندار اصفهان، بابیان اینکه دو کشور ایران و کرواسی دارای شباهت‌های فرهنگی زیادی هستند گفت: بسیار خوشحالم که به عنوان سفیر کرواسی در ایران مشغول به فعالیت هستم و تمام تلاشم را برای گسترش روابط بویژه زوابط فرهنگی انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ابراز تاسف از تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران افزود: فشار این تحریم‌ها بیشتر بر دوش مردم است و مسئولان و مردم کرواسی مخالف این گونه سیاست‌ها هستند.


سفیر کرواسی با اشاره به ظرفیت‌های به ظرفیت‌های این کشور در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی گفت: سالانه ۱۶ میلیون گردشگر از این کشور بازدید می‌کنند که با توسعه روابط می‌توان از این ظرفیت‌ها بین دو کشور به خوبی استفاده کرد.

وی نداشتن آلودگی و آلایندگی در این کشور را مهمترین علت جذب توریست در این کشور برشمرد و افزود: رسانه‌های خارجی بسیار روی ایران هراسی صحبت می‌کنند، اما تا زمانی که به ایران سفر نکنند نمی‌توانند بفهمند که ایران کشوری آرام و امن برای حضور همگان است.

استاندار اصفهان هم در این دیدار با اشاره به جاذبه‌های اصفهان گفت: این جاذبه‌ها در ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی می‌تواند باعث گسترش روابط بین دو کشور شود.
عباس رضایی کرواسی را کشور دوست ایران برشمرد و افزود: نگرش شما به کشور ما بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران دارای سابقه تمدنی و فرهنگی چند هزار ساله هستند که در این سال‌ها از سوی حاکمان ظالم بسبار ستم دیده اند گفت: یکی از ستم‌ها را پایبند نبودن به تعهدات بین المللی از جانب کشور‌های مدعی حمایت حقوق بشر بر شمرد و گفت این درحالی است که ایران طبق گزارشات مسولان آژانس به تمام تعهدات خود پایبند بوده است.

استاندار اصفهان بابیان اینکه تاکنون اقدامات عملی و اجرایی از سوی اتحادیه ازوپا انجام نشده است گفت: انتظار مردم ایران این است که کشور‌های دوست مانند کرواسی گام‌های مهم در راستای حمایت از برجام بردارند.

رضایی با اعلام آمادگی اصفهان برای برگزاری هفته فرهنگی در کرواسی گفت:با اصفهان دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است که می‌تواند برای مردم کرواسی جالب باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به آمادگی برای توسعه مبادلات علمی و اقتصادی بین کرواسی و اصفهان افزود با گسترش تور‌های گردشگری می‌توان شرایط توسعه روابط دو کشور را فراهم کرد.

انتهای پیام/م

  دیدار سفیر کرواسی بااستاندار اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)

گردشگر روس به انبوه اسکناس های ایرانی که در برابر 3 اسکناس دلار تعویض کرده می خندد.   به گزارش عصر ایران؛ تصویری از یک توریست روس در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که گویای وضعیت غم انگیز سقوط ارزش پول ملی است.   کاربری در توییتر با انتشار این تصویر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراه او است را چنین شرح داد: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس