Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛دادستان کل کشور گفت: امروز مساله‌ حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده است و آنها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره‌مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که باید مراقب باشیم.

به گزارش خرداد، حجت الاسلام منتظری در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان: مجلس وظیفه دارد تا قانون حقوق عمومی را بسرعت تصویب نموده و زمینه را برای برخورد با متجاورین حقوق عمومی فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: اگر ما به وظایف خود عمل می‌کردیم، بی شک بسیاری از وقایع و حوادث پیش آمده در ماجرای سیل اخیر در برخی استان‌های کشور را شاهد نبودیم..

دادستان کل کشور همچنین گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در مسائلی که منافع آن به عامه مردم باز می‌گردد مساعدت و همکاری بیشتری را اعمال نمایند.‌

منتظری با بیان اینکه دستگاه قضائی در راستای تحقق خواست مقام معظم رهبری و رفع مشکلات دولت و بویژه حوزه‌های اقتصادی و صنعت تمام قد به میدان آمده است، تصریح کرد: اگر جایی کوتاهی شکل گرفته مسئولان اجرایی کشور آن را از ما بخواهند.‌

وی تصریح کرد: از دو سال پیش از دادستان‌ها و رؤسای دادگستری‌ها خواستیم که در جهت رفع مشکلات تولید در کشور جلساتی را برگزار نموده و مساعدت لازم را ارائه نمایند، در مسائل و مشکلات حقوقی کارخانجات و صنایع، دستگاه قضائی ضمن رعایت حقوق بانک تسهیلات دهنده و پیگیری حقوق آن مجموعه، باید تلاش نماید تا چرخ کارخانجات از حرکت نایستد.

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: آمریکا در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی به جنگ با ملت ایران آمده است و باید توجه کنیم که زمینه را برای تهاجم بیشتر آن فراهم ننماییم.‌

منتظری اظهار داشت: امروز مسئله‌ی حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده است و آنها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره‌مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که باید مراقب باشیم. دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در مقابله با بد حجابی کوتاه نیامده و تمام تلاش خود را در مبارزه با بی بندوباری در جامعه ارائه خواهند کرد.

وی اذعان داشت: دلایلی داریم که دشمن با تضعیف بحث حجاب و عفاف قصد گرفتار کردن جوانان و زنان ما را دارد که قطعاً نیروی انتظامی و مردم اجازه نخواهند داد که عده قلیلی فرهنگ حجاب و عفاف را زیر سئول برده و تضعیف نمایند.

دادستان کشور همچنین با بیان اینکه اولین و مهمترین وظیفه‌ی ما آن است که در خدمت مردم باشیم، گفت: نعمت خداوند وقتی متوجه‌ی انسان بشود، زمینه‌ی خدمت به مردم برای آن فرد فراهم می‌گردد، بنا بر فرمایش امیر مؤمنان (ع) اگر کسی در خدمت به مردم احساس خستگی نموده و این احساس در عمل او نشان داده شود، زمینه‌ی خدمت از وی بازستانده می‌شود.‌

منتظری اضافه کرد: دادستان دو وظیفه مهم دارد نخست آنکه برای کسانی که نزد وی آمده و طرح شکایت نموده و تقاضای رسیدگی دارند، وظیفه دارد احقاق حق نموده و حق را بازستاند و وظیفه‌ی دوم دفاع از حقوق عمومی است. برچسب ها: دادستان کل کشور ، بدحجابی

منبع: خرداد

کلیدواژه: دادستان کل کشور بدحجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه شهرستان ساوه در این همایش گفت: مادران مقاومت باید در تعالیم خود به فرزندان ستون عبادی اسلام را تقویت کنند.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه دین باوری و وظیفه شناسی مهمترین خصلت مادران مقاومت است افزود: اگر هر کدام از مادران این وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک کشور و آرمان‌های اسلامی نیز از گزند دشمنان در امان خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: امروز به پشتوانۀ حرکت‌های عظیم مردم ایران، حرکت‌های جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حال شکل گیری است.
سرهنگ مهدی افزود: ملت ما در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همواره مقاوم هستند و از ملت‌هایی که در برابر ظلم و استبداد مقاومت می‌کنند، حمایت کرده‌اند.
در این مراسم مادران مقاومت ساوجی با ختم قرآن کریم، رهایی و پیروزی را برای مردم رنجدیده و مادران بی‌گناه غزه از خداوند متعال طلب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت دقیق دستگاه قضایی البرز بر عملکرد مدیران شهری
  • دادستان کل کشور: بی حجابی امروز ناشی از کشف حجاب رضاخانی است / بدحجابی سطح بندی شود / دستورالعملی برای اجرای طرح نور به فراجا ابلاغ می شود
  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • حسابرسی یک سوم قراردادهای «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین»
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی