Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@22:41:06 GMT

تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز گیلانی در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۹۳۱۴

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با اشاره به فعالیت تعداد 255 خیر و ۳۴ شرکت خیرین مدرسه‌ساز گفت: هر ساله روزی برای تجلیل از خیرین در نظر گرفته می‌شود و در تاریخ ۳۰ خرداد امسال هتل شهرزاد لاهیجان از این خیرین تجلیل می‌کنیم.به گزارش بلاغ، علی دقیق صبح امروز در نشست خبری جشنواره خیرین مدرسه ساز در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با تسلیت وفات دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: خیرین شایستگی ورود به کارهای ماندگاری مانند مدرسه‌سازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف خیرین مدرسه‌سازی ساز را کسب رضای الهی و مایه برکت برای جامعه دانست و افزود: هر ساله روزی برای تجلیل از خیرین در نظر گرفته می‌شود و در تاریخ ۳۰ خرداد امسال هتل شهرزاد لاهیجان از این خیرین تجلیل می‌کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان تعداد خیرین را ۱۹۳ مرد ۶۲ زن و ۳۴ شرکت خیرین مدرسه‌ساز برشمرد و گفت: مجموعه زمین‌های اهدایی به ثبت رسیده در گیلان را ۵۰ قطعه با مساحت ۹۹ هزار و ۲۶۳ متر مربع و ۶ ساختمان اهدایی به اداره کل آموزش و پرورش گیلان بود.

دقیق با بیان اینکه در سال تحصیلی ۹۸_۹۹ حدود ۱۱۴ کلاس درس از ۳۰ پروژه به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: استان گیلان در تحقق تعهدات رتبه نخست را در کشور از آن خود کرد و استان گیلان با همراهی خیرین توانست این کار بزرگ را انجام دهد.

وی با اشاره به ساخت ۴۲ کلاس آموزشی با ۲۰ میلیارد تومان توسط بنیاد برکت در پنج سال گذشته توسط خیرین مدرسه ساز افزود: از این تعهدات ۳۰ پروژه به اتمام رسیده و ۱۲ پروژه در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با اشاره به تشکیل جامعه خیرین مدرسه‌ساز از ۲۰ سال گذشته گفت: در این سال‌ها حدود ۲۵۶ پروژه در گیلان توسط خیرین مدرسه‌ساز اجرایی شده است.

دقیق با بیان اینکه در جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز از ۵۴ خیر تجلیل می‌شود، افزود: بنیاد برکت ۴۲ فضای آموزشی با ۱۷۲ کلاس درس در استان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ کلاس درس در استان از بخاری‌های غیر ایمن استفاده می‌کنند، افزود: در تلاشیم در بازه دو یا سه ساله بتوانیم بحث بخاری‌های نفتی و گازی غیر ایمن را جمع آوری کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با بیان اینکه طرحی را نمایندگان در مجلس مطرح کردند که سهم اعتبارات نوسازی را از ۲۰ به ۵۰ درصد افزایش داد، تصریح کرد: در سفر روحانی به گیلان اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومانی را در چهار کد پروژه مشارکتی خیرین و تخریب و بازسازی و استانی و در خصوص استانداردسازی گرمایشی درسال ۹۸ و ۹۹ محقق می‌شود.

دقیق با اشاره به تجهیز کتابخانه‌های مدارس گیلان گفت: ما به کمک خیرین مدرسه‌ساز در صومعه‌سرا، شفت و انزلی کتابخانه‌های مدرسه را محله محور ایجاد کردیم تا در ساعات خارج از مدرسه بتواند مورد استفاده مردم باشد و کتابخانه‌های محله محور مدارس مهد دانش، مبرهن، مسکن مهر رشت و کپورجال انزلی در دست احداث است‌.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل