Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی گفت: حیف است که هیئت رزمندگان از پرورش جوانان غافل شود، البته در این زمینه کار‌هایی انجام شده، اما اقدامات بیشتری لازم است. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دومین روز از بیست و پنجمین همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام ابتدا به شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) موفقیت داشتند و اصلا جلوه موفقیت خود ایشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آقا فرمودند: او به مردگان جان بخشید. ما قرآن داشتیم؛ مساجد بودند، اما به تعبیر امام این‌ها باعث احیای جامعه نمی‌شدند.

وی افزود: امام ما را از آن نقطه‌ای که سفیر انگلستان برای شاه مملکت و انتخاب وی تصمیم گیری می‌کرد، به اینجا رساندند. به تعبیر رهبر انقلاب ایشان علی وار حرکت کردن را به ما یاد دادند و نشان دادند این سبک زندگی یک رویا نیست. علت موفقیت امام خمینی (ره) طبق صحبت مقام معظم رهبری نصرت الهی بود که شامل حال این بنده خدا شد.

حجت الاسلام و المسلمین قمی ادامه داد: نصرت الهی شامل حال کسی می‌شود که دیگران را نصرت کند. امام خمینی (ره) به وعده خدا ایمان داشتند و مجاهدانه عمل کردند. حضرت آقا فرمودند: توفیق امام بود که مردم و جوانان را به صحنه آورد.

این کارشناس مذهبی گفت: حیف است که هیئت رزمندگان از پرورش جوانان غافل شود. البته در این زمینه کار‌هایی انجام شده است، اما بیش از این لازم است. اگر هیئت بتواند جوانان را به عرصه بیاورد، قطعا ماندگاری انقلاب اسلامی را تضمین کرده است. ما دریافتمان این است که مجموعه‌های فرهنگی مانند هیئت رزمندگان اسلام باید داد و ستد با سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند. نباید فقط از شرایط اقتصادی کمبود کمک‌ها گلایه کرد. ما کار فرهنگی را بیش از پیش در تحولات اخیر سازمان تبلیغات در نظر داریم. ما جای آموزش به روحانیون، مداحان، شاعران، قاریان و ... را خالی می‌بینیم و حتما آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.
در ادامه چند تن از مدیران استان‌ها سوالاتی درباره تامین بودجه برای هیئت‌ها مطرح کردند. حجت الاسلام قمی در پاسخ اظهار کرد: در بودجه سازمان تبلیغات متاسفانه درصدی برای حمایت از هیئت‌ها در نظر گرفته نشده است.

در ادامه گلایه‌هایی از بی توجهی‌ها به هیئت رزمندگان اسلام بیان شد.

همچنین صحبت‌هایی درباره مساجد، هیئت امنای مساجد و امامان جماعات مطرح شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفیر انگلستان هیات مساجد هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب یک اصل و راهبرد در دین مبین اسلام است که در رشد و بالندگی انسان و جامعه موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مومنه و محجبه یک اصل انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسایل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است و به طور نمونه در ملی شدن صنعت نفت، کودتای ۲۸ مرداد و توطئه‌های پس از انقلاب در قبال خواست مردم ایران ایستاد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده، نابودی تربیت دینی و توجه به آموزه‌های دینی که موجب رشد شخصیت والای زنان می‌شود، است.

حجت الاسلام نوری گفت: مردم ایران اسلامی باید چالش تحمیلی استکبار علیه مقوله راهبردی حجاب را از میان بردارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هجمه به دین مبین اسلام در زمان امام جعفر صادق (ع) مشابه عصر کنونی است.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای هجمه به دین بیان کرد: جهاد تبیین راه برون رفت از این چالش بزرگ است.

حجت الاسلام نوری اظهار کرد: جوانان غربی با بی‌اعتمادی به رسانه‌های کشورهایشان شعار نابودی رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تظاهرات دانشجویان ۴۰ دانشگاه آمریکا بر علیه صهیونیست‌های خبیث و اشغالگر گفت: بازداشت دو هزار دانشجو که صرفاً برای دفاع از مظلومین فلسطین به میدان آمده بودند، دروغ بودن آزادی بیان در این کشور را اثبات کرد.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشان دهنده قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران و ضعف رژیم صهیونیستی و حامیانش در قبال انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دوران ائتلاف‌های غربی بر علیه مسلمانان گذشته است و جبهه مقاومت با اتکا به جوانان مومن و انقلابی دیگر اجازه تفکر ایجاد ائتلاف‌هایی از این دست را به استکبار را نمی‌دهد.

کد خبر 6095579

دیگر خبرها

  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد