Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:22:47 GMT

آیت الله علوی گرگانی: موقوفات آستان قدس رضوی احیا شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۹۷۷۶

آیت الله علوی گرگانی: موقوفات آستان قدس رضوی احیا شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: موقوفاتی که برای آستان قدس رضوی در شهرها و کشورهای مختلف وجود دارد و نسبت به آن کم توجهی شده است احیا شود. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،آیت الله علوی گرگانی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی که در بیت معظم له برگزار شد،اظهار داشت: شما در محضر مقام معظم رهبری دارای تجربیاتی بودید که باید آن را در آستان قدس رضوی اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زائران رضوی باید از فعالیت های شما بهره مند شوند و در آینده ای نه چندان دور خدمات شما را در مشهد مشاهده کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با تقدیر از خدمات انجام گرفته توسط رئیسی در مشهد مقدس بیان کرد:حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مدت کوتاهی که تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت خدمات شایانی انجام داد.

آیت‌الله علوی گرگانی: دستگاه‌های مختلف در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان از موازی‌کاری بپرهیزندآیت‌الله علوی گرگانی شهادت امام‌ جمعه کازرون را تسلیت گفتآیت الله علوی گرگانی: کلام و عمل امیرالمؤمنین(ع) ، راهگشای مشکلات امروز جامعه ماست

آیت الله علویگرگانی با اشاره به خصوصیات رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری دارای ذهنفوق العاده و روحیه‌ای متواضع و صفات بی نظیرو برکات خوبی هستند.

وی خاطرنشان کرد: موقوفاتی که برای آستان قدس رضوی در شهرها و کشورهای مختلف وجود دارد و نسبت به آن کم توجهی شده است احیا شود.

حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز در ابتدای این دیدار گفت: شاخصفعایت ما در آستان قدس رضوی رضایت زائران است و هرچه کار کنیم ولی زائران از ما راضی نباشند ارزشی ندارد.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب

جمعی از کارگزاران حج و زائران بیت‌الله الحرام با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مشروح اخبار این دیدار منتشر می‌شود...

دیگر خبرها

  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات