Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور درحالی شروع شد که دوتیم مقاومت گلساپوش یزد وموج سواران نوشهر در یک دیداری حساس وسخت به میزبانی نوشهر به مصاف هم رفتند.
این درحالیکه فوتسالیست‌های گلسا این بازی حساس وتماشایی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم مدعی موج سواران نوشهر گذشتند وجایگاه خودشان را در صدر تثبیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل‌های گلساپوش یزد را محمد علی مختاری، عباس رضایی وجواد دهقانی زاده زدن، همچنین وحید قلی پور بازیکن تیم موج سواران نوشهر نیز با دوگل پیاپی، دیگر گل‌های این بازی حساس را به ثمر رساندند.
ایفا اردکان دیگر نماینده یزدی هم با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ مقابل حریف خود شهریارساری در ورزشگاه آزادی اردکان به برتری رسید وپس از تیم موج سواران نوشهر به رتبه سوم جدول صعود کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در تیم تحت هدایت اوسمار ویرا جایگاه خوبی داشته و در هفته‌های گذشته با گلسازی‌هایش به عنوان مهاجم سایه به کمک پرسپولیس آمده است.

عالیشاه در بازی با صنعت نفت آبادان چند دقیقه بعد از پاس گلش در دقیقه ۱۰، احساس مصدومیت کرد و تعویض شد.

عالیشاه در حالی که بازی جام حذفی برابر آلومینیوم را از دست داد و غیبت او در این بازی حس شد، برای بازی حساس با سپاهان به تمرینات گروهی بازگشت.

حال با توجه به نقش مهم و کلیدی عالیشاه ممکن است اوسمار او را از ابتدا به زمین بفرستد تا بار دیگر خط حمله سرخ‌ها با امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر شکل بگیرد. باید دید وضعیت کاپیتان اول پرسپولیس در این بازی حساس چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است