Web Analytics Made Easy - Statcounter

داک ریورز در فصل 2019، در حالی لس آنجلس کلیپرز را به رده هشتم کنفرانس غرب NBA رساند که این تیم حتی یک بازیکن آل استار نیز در اختیار نداشت. 

طرفداری - داک ریورز، مربی تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز، جایزه مربی سال را از نظر انجمن بسکتبال نویسان حرفه‌ای (PBWA) به دست آورد. ریورز در فصل 2019 موفق شد 48 پیروزی با کلیپرز کسب کند و این تیم را به مرحله پلی‌آف NBA برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت رسمی مسابقات NBA، انجمن بسکتبال نویسان حرفه‌ای یا PBWA روز گذشته اعلام کردند که مربی تیم لس آنجلس کلیپرز، داک ریورز، برنده جایزه رودی تامیانوویچ در فصل 2018 - 2019 شده است. جایزه رودی تامیانووچ به مربی تعلق می‌گیرد که در یک فصل بهترین تعامل را با هواداران و رسانه‌ها داشته است و همچنین شایستگی خود را در بعد فنی نیز اثبات کرده باشد. اعضای انجمن بسکتبال نویسان حرفه‌ای شامل 200 نویسنده و مقاله‌نویس هستند که ریورز را بالاتر از چهار نامزد دیگر، شایسته کسب عنوان رودی تامیانوویچ دانستند. چهار نامزد دیگر این جایزه عبارت بودند از: کنی اتکینسون از تیم بروکلین نتس، مایک دی‌آنتونی از تیم هیوستون راکتس، مایکل ملون از تیم دنور ناگتس و نیت مک‌میلان از تیم ایندیانا پیسرز. 

داک ریورز در ششمین فصل حضور خود در کلیپرز، آمار 48 پیروزی و 34 شکست را ثبت کرد و تیمش را در رده هشتم کنفرانس غرب NBA قرار داد. ریورز پیش از این در فصل 2012 و در زمان مربیگری تیم بوستون سلتیکس این عنوان را کسب کرده بود. لازم به ذکر است، کلیپرز در این فصل به پنجمین تیم تاریخ NBA تبدیل شد که بدون داشتن حتی یک بازیکن آل استار، حداقل 45 برد به دست آورده است. داک ریورز بالاترین درصد پیروزی را در میان مربیان تاریخ کلیپرز دارد. این مربی 57 ساله، در فصل جاری مسابقات بسکتبال NBA، در ماه‌های اکتبر و نوامبر جایزه مربی ماه را کسب کرد و در فهرست نهایی مربی سال NBA قرار دارد. لازم به یادآوری است که داک ریورز در فصل 2008 بوستون سلتیکس را به مقام قهرمانی NBA رساند.

رودی تامیانووچ مربی اسبق تیم‌های هیوستون راکتس و لس آنجلس لیکرز بود که مثال بارز حرفه‌ای‌گریِ یک مربی و احترام به اصحاب رسانه محسوب می‌گردد. آقای تامیانووچ 13 فصل در NBA مربیگری کرد و طی دو فصل پیاپی 1994 و 1995 همراه با هیوستون راکتس به مقام قهرمانی NBA دست یافت. فصل قبل، استیو کر از تیم گلدن استیت وریرز جایزه تامیانووچ را به دست آورده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز

به گزارش "ورزش سه"، دیدار چهارم تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسكتبال امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه 90 بر 83 تیم ذوب آهن را مغلوب کرد و با کسب پیروزی 3 بر 1 این سری به فینال لیگ برتر بسكتبال صعود کرد. جردن استیونز با 57 امتیاز، 8 سه امتیازی موفق و کارایی 41 بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

بدين ترتيب فينال ليگ برتر بسكتبال ميان شهردارى گرگان و طبيعت كليد خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • ناگفته‌هایی از اعتراضات کف خیابان‌های لس‌آنجلس/ واقعیت کدام است؟
  • برنامه سری فینال لیگ برتر بسکتبال مشخص شد
  • چرا گوبر بازیکن دفاعی سال NBA شد؟
  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا