Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدجواد منتظری، دادستان کل کشور عصر روز گذشته 23 خردادماه در مراسم معارفه دادستان مرکز استان سمنان با بیان اینکه احقاق حق مردم یکی از مهمترین رسالت‌های یک دادستان است، گفت: دفاع از حقوق عمومی دیگر وظیفه اصلی یک دادستان را می‌سازد که در جامعه بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی حوزه‌ها و در زمینه حقوق عمومی متاسفانه شاهد هستیم که برخی تجاوزها صورت گرفته است، اذعان کرد: مجلس وظیفه دارد تا قانون حقوق عمومی را به‌سرعت تصویب و زمینه را برای برخورد با متجاوزان حقوق عمومی فراهم کند، که در این راستا اگر ما به وظایف خود عمل می‌کردیم، بی‌شک بسیاری از وقایع و حوادث پیش آمده در ماجرای سیل اخیر در برخی استان‌های کشور را شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور ادامه داد: مسئله حجاب و عفاف امروز دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته‌های دشمن شده و آنها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که بر این اساس دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مقابله با بد حجابی کوتاه نیامده و تمام تلاش خود را در مبارزه با بی‌بند و باری در جامعه ارائه خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با تضعیف بحث حجاب و عفاف قصد گرفتار کردن جوانان و زنان را دارد افزود: قطعاً نیروی انتظامی و مردم اجازه نخواهند داد که عده قلیلی فرهنگ حجاب و عفاف را زیر سؤال برده و تضعیف کند.

منتظری متذکر شد: حمایت از تولید یکی از محورهای مورد تأکید دستگاه قضایی است و لذا معتقدیم که چرخ کارخانه نباید بخوابد هرچند باید به‌گونه‌ای عمل کرد که منافع بانک وام‌دهنده و واحدهای تولیدی وام‌گیرنده نیز رعایت شود و درنتیجه موضوع اقتصادی و رسالت دادستانی دراین‌ بین موضوعی پیچیده و دشوار است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن منتظری دادستان کل کشور حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، دقایقی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ️

مهم‌ترین محور بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح دیل است:

* تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی کشور به اهمیت تعلیم و تربیت و اهمیت معلم است. مشکل بسیاری از مسائل ما ناشی از افکار عمومی است.

اگر افکار عمومی نسبت به یک قضیه توجیه شوند و توجه پیدا کنند، انجام آن کار آسان‌تر خواهد شد.

ما اکنون در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم؛ اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حساس شود، معلم را بشناسد و قدر معلم را بداند، در همه این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را می‌خواهیم.

بنده صریحاً وظیفه عمومی را برای تشکر از معلمین عرض می‌کنم برای اینکه افکار عمومی توجه به این مسئله پیدا کنند. هرچه شغل معلمی محترم‌تر باشد جاذبه او بیشتر خواهد شد

این برنامه، از جمله دیدار‌های سالانه رهبر انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر