Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:28:44 GMT

متاسفم که مسی با آرژانتین به اندازه بارسا موفق نبوده

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۲۱۷۸

متاسفم که مسی با آرژانتین به اندازه بارسا موفق نبوده

روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید متاسف است که لیونل مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین به اندازه بارسلونا موفق نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو کارلوس، اسطوره چپ‌پای فوتبال دنیا و برزیل با تمجید و ستایش از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی این روزهای فوتبال دنیا می‌گوید متاسف است که مسی نتوانسته با پیراهن تیم ملی کشورش، آرژانتین، به اندازه بارسلونا موفق باشد و از این نظر با او همدردی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسی در رده باشگاهی با پیراهن بارسلونا موفقیت‌های بزرگی بدست آورده. او ده بار قهرمان لالیگا شده، چهار بار جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برده، پنج بار صاحب توپ طلا شده و موفقیت‌های متعدد دیگری را در این باشگاه کاتالان تجربه کرده است.

 

اما مسی تا کنون با پیراهن تیم ملی آرژانتین قادر به کسب موفقیت بزرگی نشده است. مسی و یارانش در فینال جام جهانی 2014 در یک قدمی رسیدن به جام ناکام شدند و در سه دوره گذشته کوپا آمه‌ریکا هم جام قهرمانی را با اختلاف اندک از دست داده‌اند.

 

 

روبرتو کارلوس که یکی از تحسین‌کنندگان مسی است می‌گوید حیف است که او نتوانسته در سطح ملی هم موفقیت‌های باشگاهی‌اش را تکرار کند. کارلوس در مصاحبه با گل گفت:" مسی فوتبالیست بزرگی است. من متاسفم که او با تیم ملی آرژانتین به اندازه بارسلونا خوش‌شانس نبوده. مسی کسی است که از فوتبالیست‌های سابق گرفته تا ستاره‌های امروز فوتبال دنیا همه ستایشش می‌کنند و از او به بزرگی اسم می‌برند".

 

 

لیونل مسی روبرتو کارلوس بارسلونا تیم ملی آرژانتین آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیونل مسی روبرتو کارلوس بارسلونا تیم ملی آرژانتین آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیتو ویلانوا، سرمربی بارسلونا در سال 2014 ‏درگذشت و دنیای فوتبال را سوگوار کرد. ‏

تیتو ویلانوا در روزهای درخشش لیونل مسی در بارسا سرمربی او بود. ‏این سرمربی اسپانیا با مسی در فصل 13-2012 قهرمانی تاریخی‌ای در ‏لالیگا به دست آورد. بارسای ویلانوا برای اولین بار با کسب 100 امتیاز ‏قهرمان اسپانیا شد و این رکورد را به نام خود ثبت کرد. ‏

اما در سال 2013 کمی بعد از آن قهرمانی تاریخی مشخص شد که ‏ویلانوا به سرطان غدد لنفاوری مبتلا است و او یک سال بعد از دنیا ‏رفت. ‏

تاثیری که ویلانوا بر بارسلونا و لیونل مسی گذاشته هرگز فراموش ‏نمی‌شود. رسانه‌های نزدیک به بارسا می‌گویند ویلانوا نقش مهمی در ‏ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در بلوگرانا داشته است. در سال ‌‏2019 حتی مارکا در گزارشی اعلام کرد ویلانوا در آخرین روزهای حضور ‏در بارسا مسی را متقاعد کرده بود که حتی به فکر ترک کردن بارسلونا ‏نباشد چرا که می‌تواند با پیراهن این تیم به اسطوره‌‌ای تاریخی تبدیل ‏شود. ‏

لیونل مسی که این روزها در اینترمیامی بازی می‌کند دهمین سالگرد ‏درگذشت سرمربی سابقش را فراموش نکرد و با انتشار یک استوری در ‏اینستاگرام نوشت: "10 سال گذشت، ما فراموشت نخواهیم کرد تیتو". ‏

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!