Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتسال بانوان «علم و اخلاق» خراسان رضوی از وضعیت نابسامان این تیم در آستانه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گلایه کرد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حمیرا شجاعی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته پیش از شروع لیگ برتر کشور، باشگاه مشکی‌پوشان و سایر تیم‌ها در خراسان رضوی حاضر به تیمداری نبودند مجبور شدیم تحت عنوان هیئت فوتبال استان در مسابقات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با این حال، هزینه‌های اعزام تیم بالا بود و منجر به مذاکره با شهرداری و شورای شهر شد که خوشبختانه براساس نگاه مثبت مدیریت شهری به ورزش، مبلغی جهت حمایت از تیم‌های ورزشی به تصویب شورای شهر رسید و بنا شد تیم بانوان برای صرف هزینه سفرها مبلغ 200 میلیون تومان دریافت کند اما تربیت بدنی شهرداری واریز مبلغ به حساب هیئت فوتبال را غیرقانونی دانست.

مدیر سابق تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی در لیگ برتر با بیان این‌که تربیت بدنی شهرداری معتقد بود باید طرف حسابش برای پرداخت کمک‌هزینه حتماً باشگاه باشد، گفت: به همین دلیل امتیاز تیم فوتسال بانوان طی نامه‌های رسمی موجود مصوب هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان به باشگاه «علم و اخلاق» واگذار شد.

تبریز| مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از فردا آغاز می‌شود + برنامه بازی‌هاپس از زیارت حرم امام رضا (ع)؛ تیم فوتسال زیر 20 سال عازم تبریز شدانتقاد فوتسالی‌ها دیدارهای دوستانه مس سونگون را لغو کرد

شجاعی ادامه داد: شهرداری مشهد می‌توانست همانطور که به باشگاه فوتسال «فرش‌آرا» کمک مالی کرده به باشگاه بانوان «علم و اخلاق» نیز این کمک را داشته باشد اما متاسفانه تاکنون هیچ کمک هزینه‌ای به حساب باشگاه واریز نشده است.

مدیر تیم فوتسال بانوان «علم و اخلاق» با اشاره به این‌که دوشنبه 20 خرداد مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بانوان برگزار شده است، گفت: متأسفانه هیئت فوتبال استان به باشگاه «علم و اخلاق» که رسماً نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر است، هیچگونه اطلاع‌رسانی نکرده و نماینده خود را به جلسه فرستاده است. تربیت بدنی شهرداری نیز مدعی است که کمک‌هزینه را به حساب هیئت فوتبال واریز خواهد کرد.

شجاعی اظهار کرد: بر همین‌اساس طی نامه‌ای که روز پنجشنبه به هیئت فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان لیگ فوتسال زدیم، نسبت به عدم اطلاع‌رسانی و این رفتار ناعادلانه در قبال تیم فوتسال بانوان استان واکنش نشان دادیم و خواستار تغییر نام تیم به «علم و اخلاق» شدیم.

وی گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان شورای شهر، شهرداری و هیئت فوتبال به‌زودی تیم را جهت شرکت آبرومندانه در لیگ برتر مهیا کنیم و در این راه نیازمند همکاری و حمایت خالصانه تمام ارگان‌های مربوطه هستیم.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد

صمد نوتاش افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال استان در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد.

او با بیان اینکه بازی تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اظهار کرد: در این لیگ در مجموع ۶۶ بازی برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال استان در شهرستان مشگین شهر، در پایان تیم فوتسال ساوالان اردبیل قهرمان این دوره از مسابقات شد.

اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم فوتسال کیهان یاشیل مغان پارس آباد نیز نایب قهرمان شد.

نوتاش ادامه داد: فوتبال استان اردبیل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و امسال نیز مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی به طور منظم و مرتب در استان برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در قالب "جام صفوی" در اردبیل در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری این مسابقات بین المللی هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد