Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در سفر به کرمانشاه  بمنظور بررسی آخرین وضعیت بازارچه سومار حجم صادرات کالا از طریق بازارچه سومار را بیش از حد انتظار ارزیابی نمود و توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در راستای بهبود معیشت مردم منطقه و کاهش نرخ بیکاری ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت سامان دهی وضعیت بازارچه و رفع مشکلات پیش رو با توجه به اهمیت مرز سومار بلحاظ دسترسی مناسب با مرکز عراق و همچنین عتبات عالیات برای دوکشور ایران وعراق دراولویت وزارت کشور است.

محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب نیز درگزارشی ضرورت بهبود راه دسترسی به بازارچه، تکمیل زیرساخت‌ها وتسریع در رسمی نمودن آنرا با اولویت بهره مندی وعمران شهرستان گیلانغرب از ظرفیت و عواید حاصل از درآمد بازارچه مهمترین خواست و مطالبات بحق شهرستان عنوان و خواستار تحقق آن‌ها شد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه در یکسال گذشته بیشترین حجم صادرات مرز‌های استان از مرز سومار صورت گرفته است گفت در سال ۹۷ ارزش صادرات کالا از بازارچه سومار یک میلیارد و دویست وچهل میلیون دلار بوده است.

وی  گفت : در دوماهه نخست امسال هم ۱۴۶ هزارتن کالا ور بیش از ۹۰ قلم به ارزش ۱۵۷ میلیون دلار توسط ۶۸۰۰ کامیون به کشور عراق صادر شده که این امر موید اهمیت مرزسومار برای طرف عراقی است و امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های آن تبدیل بازارچه به پایانه رسمی بزودی محقق گردد .

محمودیان گفت: درحال حاضر عرصه بازارچه و پارکینگ در مساحتی بالغ بر ۲۸ هکتار جوابگوی حجم مبادلات نیست و ارتقاء و توسعه آن کاملا ضروری است .


انتهای  پیام/ز


بیشترین حجم صادرات مرز‌های استان از مرز سومار صورت گرفته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • چند کشور آفریقایی کالای ایرانی می‌خرند؟
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می دانید؟​