Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز پرستویی با انتشار تصویری از خود، رامبد جوان و نگار جواهریان درباره علت سفر این زوج به کانادا، در اینستاگرام نوشت: «سلام عزیزان
بنده به اظهار نظر مردم عزیز کاری ندارم که بحقه یا ناحق،سخنم با رسانه هاست، چه بعضی از سایت ها و چه صدا و سیما.

کمی تحمل داشته باشید و دست به دست هم بدید تا توسط پلیس اینترپل رامبد و همسرش را دستگیر و به محکمه کشیده تا محاکمه شان کنند ،که چرا پول بیت المال را به خارج از کشور برده تا همسرش زایمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی یه سوال دارم و خطاب ام به همه ملت ایرانه، اگر دختر دارید و باردار باشد معمولا موقع زایمان دختر دوست دارد مادرش در کنارش باشد یا مادر شوهرش؟ از قدیم و ندیم یادمونه که در چنین مواقعی دختر با مادر راحت تر است تا خانواده همسر، با انصاف ها الان اگه همسر رامبد در ایران زایمان میکرد همه مشکلات مملکت حل میشد؟

عزیزان،هموطنان،زن موقع زایمان در سخت ترین شرایط زندگیست و حداقل نباید تنها باشد. خوب نگار جواهریان، مادر و خواهر و فامیلاش ساکن مونترال هستند، آیا باید در تنهایی در تهران بدون یارو یاور و تنها به کمک رامبد کودک خود را بدنیا بیاورد؟ چرا نباید پیش خانواده اش باشد؟ آیا شما به بستگانتان ،دختر،پسر،فامیل که در خارج از کشور دارید سر نمی زنید؟ پس این صف های طویلی که در کنار سفارتخانه ها در ایران کشیده شده همه دشمن هستندو ضد ایرانی؟

خب چرا دولت در سفارتخانه را نمی بندد؟ آیا هر کسی در اینجا گفت ایران،ایران،از ایران که خارج شود دشمن است؟ اینهمه ایرانی در خارج از کشور زندگی می کنند، همه دشمن ایرانند؟ واقعا از این قضاوت بد و بی انصافانه عده ای بخصوص صدا و سیما خجالت میکشم، مشکل ما الان در این مملکت رامبد و همسرش نیست.

هر روز از صبح تا شب مردم ایران در فکر هستند که سرانجام کارمان به کجا خواهد کشید، مدام از هم میپرسند که بنظر شما جنگ می شود یا نه ، بنظر شما اینها به توافق می رسند یا نه و هزاران حرف و حدیث دیگر ...

حالا ما در این بحران گیر دادیم چرا رامبد همسرش را برده کانادا فارغ بشه!!»

۲۴۳

کد خبر 1269782

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پرویز پرستویی رامبد جوان نگار جواهریان چهره ها در اینستاگرام شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟

خانم معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی و دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی در تهران درگذشت.

آن طور که عصر ایران روایت کرده است؛ وی مادر سید حسین و مریم خمینی بود. حجت‌الاسلام سید حسین خمینی از اوایل دهه ۶۰ عملا از عرصه های رسمی و رسانه‌ای کنار است و خواهر او (نوه امام خمینی) هم در خارج از کشور زندگی می‌کند و به طبابت و کارهای علمی اشتغال دارد و خانواده برای دفن مادر منتظر بازگشت اوست. (دو فرزند دیگر در کودکی درگذشته بودند).

از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

با این که عروس ارشد امام اهل مصاحبه با رسانه‌ها نبود اما برای اولین بار اول آبان ۱۴۰۰ و به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد درگذشت مشکوک سید مصطفی خمینی گفت‌وگویی با او منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت خصوصا جاهایی که حکایت از نگاه امروزین آقا مصطفی خمینی داشت و تصویر متفاوتی از فرزند فقید امام ترسیم می‌کرد.

درباره فرزندان چنین گفته بود: «خدا چهار فرزند به من داد که دو تا از آن‌ها از دنیا رفتند و الان تنها حسین و مریم برای من باقی مانده‌اند. هر دو دختر بودند و یکی در ایران و یکی در نجف از دنیا رفت. اولی چند روز بعد از به دنیا آمدن از دنیا رفت و علتش هم این که اوضاع ما در آن ایام به خاطر مسائل انقلاب خیلی ناجور و نامناسب و دگرگون بود و در همان ایامی که تازه این دختر به دنیا آمده بود، نیروهای دولتی وارد منزل ما ‌شدند و هول و هراس ایجاد ‌کردند و حال خود من خیلی بد و خراب بود و شاید این بچه بر اثر همان مسائل مُرد و از دنیا رفت.

دومی هم بلافاصله بعد از تولد و بر اثر یک بیماری کشنده از دست رفت؛ البته برخی به من می‌گفتند که این فرزندم، پسر بوده ...»

دیگر خبرها

  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر