Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@03:17:43 GMT

ساملوو: لیگ ملت هاتازه برای ما در حال شروع شدن است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۳۱۲۴

ساملوو: لیگ ملت هاتازه برای ما در حال شروع شدن است

به گزارش وانانیوز، 

 نشست خبری هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 به میزبانی ارومیه با حضور سرمربیان تیم های ایران، روسیه، کانادا و لهستان از ساعت 20:30 برگزار شد.

توماس ساملوو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه در این نشست اظهار داشت: قطعاً خیلی خوشحالم که در ارومیه هستم. فکر می کنم در این شهر مردم خیلی خوب والیبال را می شناسند و خیلی خوب است که اینجا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سه بازی خیلی سخت داریم و در این لحظه فقط به بازی فردا فکر می کنیم. دوست داریم بازی به بازی پیشرفت کنیم. پس از آن هم بازی روز یک شنبه را داریم که تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان من است.

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: می دانم سرو وصدای زیادی در سالن ایجاد می شود که بازیکنان نمی توانند با هم صحبت کنند. لیگ ملت ها تازه برای ما در حال شروع شدن است. ما این هفته حریفان سطح بالایی داریم، اما کارمان را آغاز می کنیم.

ساملوو در خصوص اینکه در دو هفته ابتدایی با ترکیب ثابتی به مصاف حریفان رفت و چه زمانی از ستاره های بزرگ روسیه استفاده خواهد کرد، گفت: قطعاً ترکیب خود را بازهم تغییر خواهیم داد، چون انتخابی المپیک برای ما خیلی مهم است. میخائیلوف و موزرسکی و... در ماه های آینده آماده خواهند شد و نمی دانم در لیگ ملت ها بازی خواهند کرد یا خیر؛ ضمن اینکه نمی دانیم که به فینال می رسیم یا خیر. درمورد وربوف هم باید دید که وی مربی خواهد بود یا بازیکن، چون احتمال دارد او سرمربی زنیت کازان شود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا

تیم آنچلوتی در‌ ۳۴ بازی‌ فصل جاری لالیگا فقط ۲۲ گل دریافت کرده است.

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در ۱۸ بازی فصل جاری لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. آنها در ۴ هفته پایانی با ثبت ۲ کلین شیت دیگر می توانند از این نظر با رکورد تاریخ خود در یک فصل لالیگا برابری کنند.

رئال مادرید در کدام فصول از لالیگا، بیشترین کلین شیت را داشته است؟ ۱۹ کلین شیت | ۱۹۸۶/۸۷ و ۱۹۸۷/۸۸ و ۲۰۱۹/۲۰ ۱۸ کلین شیت | ۱۹۹۲/۹۳ و ۱۹۹۴/۹۵ و ۲۰۲۳/۲۵(قابل ارتقا)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • شبکه خبر دو هک نشده است
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند