Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان مظفری معاون قضایی رئیس کل و معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران در سمینار آشنایی با مهارت‌های ارتباطی و رفتاری که باحضور بیش از ۸۰۰ نفر از مدیران دادگستری استان تهران برگزارشد، گفت: برترین سرمایه هر سازمانی منابع انسانی کارآمد آن سازمان است و مدیریت منابع انسانی می‌بایست هم در گزینش و هم در نگهداری نیرو برای ترسیم چشم انداز آینده برنامه ریزی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزینش بخش محدودی از این برنامه را به خود اختصاص می‌دهد و بخش اعظم آن به نگهداری و پرورش نیروی انسانی مفید تعلق دارد که آموزش و بازآموزی در این زمینه نقش به سزایی را بازی می‌کند.

گفتنی است، مدیریت آموزش و پژوهش معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران در این راستا و هم سو با هدف تکریم ارباب رجوع، همایشی با حضور اساتید برجسته کشوری دکتر شهباز مرادی مدرس دوره‌های MBA و DBA مرکز آموزش کاربردی دانشگاه تهران و دکتر ابراهیم میثاق دکترای روانشناسی با طرح مباحث اصول و فنون مذاکره و ارتباط با مراجعان و نحوه برقراری ارتباط موثر در محیط خانواده در محل سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهید بهشتی قوه قضاییه با شرکت ۸۰۰ تن از مدیران ستادی، مدیران دفاتر کل و مدیران شعب قضایی دادگستری استان تهران برگزار نمود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی

رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از دادگستری مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران از خلع ید بیش از 33 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت‌المال خبر داد و اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، 33 هزار و 675 متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی،  قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت