Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاگران بانو نیز بازی های لیگ ملت های والیبال را از نزدیک دنبال می کنند.

طرفداری- هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 از ساعت 15:30 در سالن غدیر اورمیه با دیدار تیم های لهستان و روسیه آغاز شد.

به گزارش تسنیم، بانوان علاقمند به والیبال که پیش تر موفق به خرید بلیت شده بودند وارد سالن شدند تا پس از بازی لهستان و روسیه نظاره گر بازی ملی پوشان ایران مقابل کانادا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مادر و دختری که از تهران به ارومیه آمده بودند تا بازی های تیم ملی را تماشا کنند نتوانستند بلیت تهیه کرده و وارد سالن شوند.

* نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز با انتشار ویدیویی اعلام کرد به دلیل بی نظمی در فروش بلیت ها به سالن نخواهد آمد و از خانه بازی ایران و کانادا را تماشا می کند.

* مسئولان برگزاری مسابقات و گوینده سالن در لحظاتی که بازی متوقف می شود آهنگ های مختلفی پخش می کنند که برخی از این آهنگ ها غیرمجاز است.

* افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال در جایگاه ویژه حضور دارد. همچنین عبدالحمید احمدی هم در کنار داوری حضور دارد.

* پیش از شروع مسابقه گوینده سالن به سمت تماشاگران آمد تا برخی از قوانین مربوط به بین رالی ها را برای آنها توضیح دهد. تماشاگران با هماهنگی گوینده سالن  بعد از هر امتیاز باید حرکت خاصی را انجام دهند که پیش از این فدراسیون جهانی آن را مشخص کرده است.

* پیشکسوتانی همچون یدالله کارگرپیشه که تندیس مربوط به وی هم در ورودی سالن قرار گرفته نسبت به نحوه بلیت فروشی اعتراض داشت و مدعی بود که هیچ بلیت یا آی دی کارتی در اختیار وی قرار نگرفته است. 

* فیلمی از لحظه ورود دو تیم به سالن مسابقات تهیه شده بود که بلافاصله پس از تدوین نهایی از اسکوربرد برای هواداران پخش شد.

* وضعیت اینترنت سالن شرایط چندان خوبی ندارد و خبرنگاران و عکاسان برای ارسال گزارش های خود با مشکل روبرو هستند. 

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف کانادا خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت