Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@19:19:39 GMT

طلسم عرضه گلکسي فولد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۶۳۹۶

طلسم عرضه گلکسي فولد ادامه دارد

خبرگزاري آريا - کمپاني سامسونگ که پيش تر از عرضه مدل اصلاح شده گلکسي فولد (Galaxy Fold) در ماه آينده ميلادي خبر داده بود، يک بار ديگر عرضه اين محصول را به زماني نامعلوم موکول کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از ايرنا، گويي عرضه گوشي هوشمندي که آشکارا به کار بيشتري نياز داشت، کافي نبود که حالا سامسونگ در اطلاع‌رساني درباره زمان عرضه مدل اصلاح‌شده اين گوشي نيز ضعيف و متناقض عمل مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير بخش موبايل سامسونگ ماه گذشته گفته بود که زمان عرضه اين مدل از گوشي‌ها خيلي زود اعلام مي‌شود، ولي از آن زمان تاکنون چيز زيادي در اين‌باره نگفته است.
گزارشات اخير اما حاکي از آن بود که سامسونگ اواخر ماه جاري ميلادي نشستي مطبوعاتي در مورد نمونه اصلاح‌شده گوشي‌هاي تا شوي خود برگزار و اين نمونه‌ها را در ماه ژوئيه (تير-مرداد) به بازار عرضه مي‌کند.
خود عوامل اين شرکت چهار روز قبل اعلام کردند که تاريخ عرضه اين مدل به زودي تأييد خواهد شد ولي گزارش‌ها از کره جنوبي حاکي از آن است که کمپاني سامسونگ هيچ گونه برنامه‌اي براي برگزاري نشست خبري ندارد و هنوز از تاريخ رسمي براي عرضه مدل اصلاح‌شده گوشي‌هاي تاشوي اين شرکت خبري نيست.
اگرچه طبيعي است که اصلاح گلکسي فولد و آمادگي براي عرضه اين محصول و برگزاري يک نشست خبري درباره آن فرآيند زمان‌بري باشد ولي همه اين تناقض‌ها اعتبار اين کمپاني را زير سوال برده است.
گوشي‌هاي دو هزار دلاري تاشوي سامسونگ که چندي پيش به عنوان يکي از اولين گوشي‌هاي هوشمند تا شو در جهان به بازار عرضه شد از همان روزهاي اول با مشکلات متعددي از قبيل از کار افتادن يا شکستگي صفحه‌نمايش روبه‌رو شد، تا جايي که سامسونگ همه نمونه‌هاي عرضه شده را از بازار جمع‌آوري کرده و قول عرضه مدل اصلاح‌شده را داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • مقایسه گوشی‌های شیائومی 14 و S24 سامسونگ + قیمت و مشخصات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • هوش مصنوعی عمر باتری سامسونگ گلکسی S25 را افزایش می‌دهد
  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران