Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:39:27 GMT

پیروزی شیرین فوتسالیست های تیم ملی ایران در گام نخست

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۷۵۲۳

پیروزی شیرین فوتسالیست های تیم ملی ایران در گام نخست

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا از ظهر امروز جمعه آغاز شد و تا اول تیر ۱۳۹۸ به میزبانی شهر تبریز در سالن پورشریفی برگزار می‌شود.

تیم ملی امید فوتسال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا مقابل هنگ کنگ به برتری پرگل رسید.

در پایان این دیدار شاگردان حمید شاندیزی به برتری هفت بر سه مقابل هنگ کنگ رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در همان دقایق ابتدایی بازی با سه گل سالار آقاپور و علی اکرمی (دو گل) از هنگ کنگ پیش افتاد. هنگ کنگ در ادامه عملکرد بهتری داشت و توانست توسط وونگ ووک دو گل خورده را جبران کنند تا با حداقل اختلاف گل به رختکن برود. ایران در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و توانست توسط سالار آقاپور (دو گل)، بلال اسماعیلی و مسعود یوسف به گل‌های بعدی دست یابد. همچنین وونگ ووک در نیمه دوم گل سوم هنگ کنگ را به ثمر رساند.

در نخستین دیدار از این دوره مسابقات تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال عراق با نتیجه ۵ بر ۲ تیم چین تایپه را شکست داد. دیدار دوم امروز نیز با برتری سه بر یک ژاپن برابر تاجیکستان به پایان رسید. در سومین دیدار این مسابقات نیز تایلند بازی باخته برابر قرقیزستان را با پیروزی چهار بر دو عوض کرد.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از امروز تا اول تیر ماه در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران در دومین بازی مرحله گروهی خود نیز از ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه به مصاف افغانستان خواهد رفت.

کد خبر 4640604

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال تيم فوتسال زير ٢٠ سال ايران تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی

سفیر ایران روز گذشته در دیدار با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی بر اهمیت رایزنی‌های مستمر تهران و مسقط تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، موسی فرهنگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با "شهاب بن طارق بن تیمور آل سعید"، معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی دیدار و گفتگو نمود.

سفیر ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و تجربیات همکاری در حوزه دفاعی، اهمیت رایزنی‌های مستمر دو‌ کشور در حوزه‌های مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی نیز با اشاره به روابط تاریخی و ممتاز ایران و عمان، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو‌ کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عماندرباره تداوم ابتکار عمان در راستای لغو تحریم‌‌ها گفتگو شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی