Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موحدپور شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی اظهار داشت: ساعات کاری همه ادارات و دستگاههای دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی بنا به دستور استاندار لرستان از فردا شنبه ۲۵ خرداد ماه تغییر خواهد کرد.

وی، افزود: استاندار لرستان بر اساس اختیارات محوله و بنا به تصویب نامه هیئت وزیران، به منظور صرف جویی در مصرف انرژی، به ویژه رعایت الگوی مصرف برق و در راستای افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی و قطعی برق این تصمیم را اتخاذ کرده و این تصمیم از فردا شنبه ۲۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریورماه لازم الاجرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار لرستان، گفت: در این راستا حضور کارکنان دستگاههای اداری و اجرایی در دوره زمانی ذکر شده از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۴۵ دقیقه و پنج شنبه ها از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ ضروری خواهد بود.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه مدیران دستگاههای اجرایی موظفند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرف جویی در مصرف برق نظارت لازم را داشته باشند، گفت: ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امداد رسانی و آتش نشانی به روال معمول خواهد بود.

موحد پور، تصریح کرد: بنا به دستور استاندار شرکت توزیع برق نیز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان ها در دوره زمانی یاد شده موظف است که گروهایی تشکیل داده و نتیجه را هر ۱۵ روز یک بار به استانداری گزارش کند.

کد خبر 4640622

منبع: مهر

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری استانداری لرستان محمد موحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه کتک‌کاری امید عالیشاه با دابو در دقیقه ۸۲
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • اوقات شرعی امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟