Web Analytics Made Easy - Statcounter

متس هوملس شاید دوباره به دورتموند بازگردد.

طرفداری - بوروسیا دورتموند مشکلات عدیده ای در خط دفاعش دارد و فصل گذشته همین مشکلات آن ها را از قهرمانی بوندس لیگا دور کرد. مسئولان دورتموند پس از تقویت فاز هجومی تیم اکنون در فکر تقویت خط دفاع هستند و آن ها قصد برگرداندن متس هوملس را دارند. بیلد در گزارشی ضمن مطرح کردن این ادعا آورده که مذاکرات اولیه بین دو باشگاه انجام شده و نیکو کواچ هم چراغ سبز را برای جدایی هوملس نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ تاکنون برای تقویت خط دفاع لوکاس هرناندز و بنجامین پاوار را جذب کرده و این دو جدا از بازی در پست دفاع کنار توانایی بازی به عنوان مدافع میانی را هم دارند و با حضور این دو و نیکلاس زوله جدایی هوملس چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی رسد. دیگر مدافعی که جدایی او از هوملس جدی تر به نظر می رسد ژروم بواتنگ است که باشگاه رسما به او اعلام کرده دنبال تیم جدیدی باشد اما او هنوز موفق به پیدان کردن آن نشده است. 

بنا به گزارش بیلد رقم انتقال احتمالی هوملس 30 ساله بین 15 تا 20 میلیون یورو خواهد بود. هوملس 3 سال قبل و پس از حضوری 7 ساله در دورتموند دوباره به بایرن مونیخ بازگشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)

گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی